שר הביטחון ישראל כ"ץ, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' וראש אגף כוח אדם, אלוף דדו בר כליפא, השיקו היום (חמישי) את מועדון ההטבות “Fighter” עבור משרתי המילואים במערך הלוחם ובני זוגם.
המועדון החדש, שפיתוחו נעשה בשיתוף משרדי הביטחון והאוצר, האגף לחיילים משוחררים ומילואים וצה״ל, מעניק ללוחמים מסגרת הטבות רחבה וייחודית. כל מילואימניק יקבל כרטיס דיגיטלי אישי, שהחל להתעדכן אוטומטית ויופעל אצל כלל המשרתים בימים הקרובים.
היוזמה נועדה להכיר בלוחמי המילואים ובמשפחותיהם, תוך מתן תמורה והטבות ייעודיות על שירותם הצבאי.
◼️ חדשות מהארץ ומהעולם בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








