news08.net/ads.txt

לומדים בערבית בתיכון אמית באר טוביה

מדובר בתחרות בין קבוצות, כאשר כל כיתה ייצגה מדינה ערבית והדגימה את הלבוש המסורתי, המאכלים, שירים וריקודים, הסמלים, הדגל והיחסים עם מדינת ישראל.

במסגרת לימודי ערבית בשכבה ט’ בתיכון אמית באר טוביה, התקיים אירוע שיא ‘גלובל וילג”, אותו הגה צוות המורים לערבית מתוך אהבה ותשוקה למקצוע.

בין המדינות; מרוקו, סוריה, ירדן, עיראק, תימן, איראן, מצרים ולבנון. תלמידי הרחבת ערבית הבוגרים שפטו בתחרות ודירגו עבודת צוות, גיבוש ומורל ברוח המדינה. כך צעדו צעד נוסף אל עבר למידה רב תרבותית, הנגשת השפה והתרבות הערבית וגם קצת יותר סבלנות וסובלנות כלפי האחרים.

התלמידה אדר מילול שיתפה: “נהנתי להציג את המדינה שהכיתה שלנו עבדה עליה, לראות את כל המדינות שהכיתות האחרות הכינו ולטעום מהמאכלים שהוצגו בגלובל וילג’. בנוסף, התחברתי לדרך הלמידה המיוחדת ונהנתי ללמוד בצורה שונה מהרגיל”.

מורל רביד, רכזת ערבית: “התלמידים הציגו באופן חוויתי במיוחד מדינות ערביות במזרח התיכון בתחומים שונים: מדיני, פוליטי, מסורת, מאכלים, תרבות ומוסיקה. זה היה רגע שיא מיוחד, בה התלמידים הביאו את העשייה החינוכית בלימודי השפה הערבית על כל גווניה ורבדיה”.

צילום: דובורת רשת אמית

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן