לזיכרו של אריק רבש”ץ בארי: ערב מיוחד ברחובות להחזרת החטופים ושלום חיילי צה”ל

ביום חמישי סיגל קראוניק אשתו של רבש”צ בארי ברחובות בערב מיוחד להחזרת החטופים ושלום חיילי צה”ל

אריק קראוניק ז”ל, רבש”ץ קיבוץ בארי, נהרג בעת שנלחם במחבלים שפרצו לקיבוץ. רעייתו סיגל ובתו נועה היו נצורות במשך 17 שעות בממ”ד, לא יודעות מה עלה בגורל אריק, כשהמחבלים פרצו לביתן.

ביום חמישי הקרוב, 18.1.24, יתקיים ערב מיוחד לתפילה לשלום הפצועים וחזרתם של החטופים, בו תתארח סיגל קראוניק אשר תספר את סיפורה וסיפור גבורתו של בעלה אריק ז”ל רבש”ץ בארי.

“בגלל שאריק הרבש”ץ, הנייד תמיד נמצא אצלנו בצד המיטה”, תיארה סיגל, “הוא התעורר כששמע מטח ואמר: ‘סיגל, קומי, תקראי לנועה שתרד’. שמענו יירוטים. כשהיינו בסלון עלו בקשר רבש”צים ואמרו: ‘יש ירי ביישוב’. אריק אמר: ‘זה נשמע לי קצת הזוי’, אבל עוד אחד אמר: ‘יש ירי ביישוב’. הוא אמר: ‘תקפיצי כיתת כוננות, אני חושב שיש חדירה. תיכנסו עם נועה לממ”ד’. הוא לקח את ה-M16 ואת האקדח שלו ויצא”.

הערב יתקיים סביב שולחנות ויכלול חמין, מרקים ופינוקים נוספים.

יום חמישי הקרוב, 18.1.24 | 20:00 | אולם בית שפירא – הרצל 148 רחובות (חניה ברחוב גולדין 1) | 35 ₪ ליחיד, 60 ₪ לזוג. להרשמה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן