לחמני: “לא נסכן את בריאותם של תושבי אשדוד, יבנה וגן יבנה – בעד שום הון שבעולם”

לדברי לחמני, “אעצור את הפיכתה של אשדוד לפח האשפה של העיר, אעצור את  העברת המפעלים המזהמים לעיר. תושבי אשדוד דורשים איכות חיים, סביבה בריאה ולא מזוהמת”

ד”ר אלי לחמני יו”ר האופוזיציה בעיריית אשדוד המועמד לראשות העיר מטעם “אשדוד תנצח”, הגיע לפני זמן קצר (רביעי) אל כנסת ישראל שם השתתף בדיון הוועדה לצמצום פערים בנושא זיהום האוויר מאשדוד, לרבות זיהום ומפגעי ריח מאזור התעשייה הצפוני של אשדוד הפוגעים באשדוד וביישובי הסביבה – כולל יבנה וגן יבנה.

ד”ר לחמני ידוע כלוחם “ירוק”, שאיכות הסביבה ובריאות התושב חשובים לו ופעל לא אחת בכדי למנוע מפגעים בעיר.

“לא ניתן שאשדוד תהפוך לפח האשפה של המדינה”, אמר ד”ר לחמני. “לצערי, עד כה לא הייתה מספיק מחשבה על בריאות תושבי אשדוד ויתרה מכך אין כל מידע בנושא. אני דרוש שתתבצע מסירת מידע על בריאות הציבור הכולל את הקשר בין כל המפעלים המזהמים בעיר לבין מחלות. חשוב שנקבל את כל המידע הזה שכיום אינו גלוי לציבור”.

לדבריו, “אעצור את הפיכתה של אשדוד לפח האשפה של העיר, אעצור את  העברת המפעלים המזהמים לעיר. תושבי אשדוד דורשים איכות חיים, סביבה בריאה ולא מזוהמת”.

ד”ר לחמני הוסיף: “אני מבהיר: לא נסכן את איכות חייהם ובריאותם של תושבי העיר אשדוד והסביבה כולל תושבי יבנה וגן יבנה – בעד שום הון שבעולם. אשדוד לא תהיה החירייה של הדרום, לא אתן לזה לקרות. בריאות התושבים מעל הכל וחברי הוועדה הבינו זאת היטב היום”.

לדברי חבר המועצה לשעבר, אינג’ ולדימיר בורודה מסיעת “אשדוד תנצח” שהצטרף ללחמני לדיון בכנסת, “אנחנו דורשים עיר נקייה. הגענו לכנסת כדי להבהיר לממשלת ישראל: אשדוד והסביבה לא יהפכו לפח אשפה חדש של מדינת ישראל. נתנגד לכך, נדרוש אכיפה פעילה ולא נומינלית.

“בנוסף, יש כאן אמירה אמיתית לתושבי אשדוד – שיש מי שדואג להם, יש אדם שהולך להיות ראש העיר הבא, ד”ר אלי לחמני, שכבר שנים מעלה נושא של איכות הסביבה לסדר יום הציבורי ובעת שיהיה ראש העיר ישים קץ לפרשה הזאת. אשדוד בראשות לחמני תהפוך לפנינה של מדינת ישראל, נעשה הכל כדי לקיים את זה”.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בגן יבנה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות ביבנה והסביבה לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן