news08.net/ads.txt

לחץ כבד על בי”ח קפלן: פטרו את העובדים שהביעו תמיכה בטרור

קפלן

ברחבי הרשת פורסם סרטונים של שני אחים בבית החולים קפלן מצטלמים בחיבה ובהבעת תמיכה עם המחבל קוואסמה. הסרטון עורר זעם ציבורי רחב ובמכתב ששלח שי גליק מנכ”ל בצלמו למנהל בית החולים קפלן הוא ציין ואמר: “אין ספק שחובתם של אנשי צוות בבתי חולים זה להעניק מלוא הזכויות הרפואיות לחולים. על כך אין חולק. “יחד עם זאת תפקידם של עובדי בית חולים זה להרבות חיים”.

עוד הוסיף: “מעשה זה הינו הבעת תמיכה במעשי רצח טרור וקיצור חיים. אנשים אלו בחרו להצטלם בפומבי ופגעו בבית החולים ובאזרחי מדינת ישראל. אנשים אלו אינם ראויים ללבוש את מדי בית החולים”.
.
שי גליק מנכ”ל בצלמו מסר: “בכוונתנו לא לוותר עד שצמד החמד הללו יפוטרו. שאנשי צוות רפואה יביעו תמיכה בטרור?
שפל כזה עוד לא חווינו! אנחנו דורשים ממנהל בית החולים עוד היום לזמנם לשימוע ולפטרם”.

כזכור, שני אחים ערבים-ישראלים שעובדים בבית החולים קפלן הצטלמו מחובקים עם האסיר הביטחוני מקדאד קוואסמה ששובת רעב ומאושפז במחלקה הפנימית שבה הם עובדים. מדובר באסיר חמאס שמגיע ממשפחה שחלק מאנשיה משתייכים לארגון הטרור. בסרטון נראים השניים ניגשים אל מיטתו, עומדים משני צדדיו ומחזיקים את ידיו – ומצטלמים עימו מחובקים ומחויכים.

גלעד אך, מנכ”ל ארגון “עד כאן” מסר בתגובה: “תמונה זו מוכיחה שוב על הקשר הצמוד בין ערביי ישראל לחמאס וגורמי הטרור. שני אחים אלה הם ערבים ישראלים ובחרו להצטלם עם מחבל חמאס. זו עוד הוכחה לכך שהפשיעה הלאומנית הערבית מתגברת מאז פרעות מאי. אנו קוראים לשר הבריאות להפסיק את עבודתם של שני תומכי טרור אלה ולפטרם לאלתר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן