news08.net/ads.txt

ליאור אזולאי – ראש העיר הבא של אילת?

ליאור אזולאי – מ”מ יו”ר סניף הליכוד באילת. המפלגה של ביבי מנפקת מועמדים לא מעטים והשאלה האחת היא האם יבוצע סקר מקדים בכדי לבחון למי יש את הסיכויים הגבוהים ביותר להצעיד את הליכוד להישגים טובים עם מטרה מאוד ברורה: כסא ראש העיר. האם זה יהיה אזולאי שמוערך מאוד במפלגה, שאגב, נכלל ברשימתו של שלמה ביטון שרץ לראשות בבחירות הקודמות (זוכרים? ‘אילת מחשבת מסלול מחדש’…).

אזולאי: “בעקבות הליכתו של ראש העיר היוצא מאיר יצחק הלוי לכנסת ישראל, שכאילתי לאילתי בפן האישי אני מאחל לו רק טוב , אנו יוצאים למערכת בחירות בסיומה ימונה ראש/ת עיר חדש/ה לעירנו האהובה. זוהי הזדמנות חד פעמית לעירנו לפתוח דף חדש באחת מתקופותיה המאתגרות ביותר ולממש את הפוטנציאל הייחודי והאדיר הטמון, הטובה היפה בערי ישראל, הבית שלנו! לפני שאני ישראלי אני אילתי מלידה והעיר היא בבת עיני, פנינו קדימה למען טובת העיר ותושביה. מחל/יטים נכון! יחד בשם השם נעשה ונצליח”. אגב, ברכה כבר קיבל ישירות מקבר רבי מאיר בעל הנס ועל פי המברך, ‘ליאור בן סוזן הוא ראש העיר הבא של אילת’.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן