news08.net/ads.txt

ליאור קצב: “החיסונים הם מצילי חיים. שלא יהיה ספק בכך”

ליאור קצב – אי אפשר לקחת מהאיש הזה את מה שעשה עבור העיר, כראש העיר. היום (חמישי) הוא מתייחס לנגיף הקורונה שמכה בחוזקה בעיר ואומר: “למרבה הכאב והצער, מאות אלפי אנשים בכל רחבי העולם, ובהם גם למעלה מחמשת אלפים ישראלים, נפטרו לאחר שנדבקו בנגיף. זו טרגדיה נוראית, כואבת וקשה. אנשים צעירים לצד מבוגרים, גברים לצד נשים, אנשים בריאים לצד בעלי מחלות רקע. איש לא נפקד מהתחלואה הנוראה. מי מאיתנו לא מכיר אנשים שחלו במחלה ונפטרו ממנה?! מי מאיתנו לא ליווה משפחות של נפטרי קורונה?! לא לעולם נגזר עלינו לחיות כך”.

קצב: “העולם כולו והאנושות כולה עברו טלטלה נוראית מאז פרצה לחיינו, מגפת הקורונה, לפני כשנה, ללא כל התראה, ללא כל הכנה וללא הודעה מראש. העולם שינה את פניו. האנושות שינתה את פניה. מאות מיליוני אנשים בכל רחבי העולם נאלצו לשנות את סדרי חייהם, לשבות ממלאכתם ופרנסתם ולהיכנס לסגר ובידוד למשך חודשים ארוכים. מגפת הקורונה פגעה בכל מרקם החיים, בפרנסה, במלאכה, במסחר, בתיירות, בחינוך, בתרבות ובכל תחום הנושק לחיים. חתונות ואירועים פרטיים וציבוריים בוטלו. בתי כנסת ומקומות מסחר, בילוי ונופש נסגרו והאוכלוסייה נדרשה להסתגר בביתה.

“לפני חודשים ספורים, ברוך ה’, באופן מפתיע, נמצא החיסון למניעת ההתפשטות של המגפה. חברות בינלאומיות מהמובילות בעולם, בהם פייזר ומודרנה פיתחו את החיסון שכל האנושות ציפתה לו.

“ממשלת ישראל בהובלת ראש הממשלה בנימין נתניהו היתה בין הראשונות בעולם לרכוש מנות חיסון עבור האוכלוסייה בישראל. על פי המתוכנן, מדינת ישראל תהיה בעז”ה בין המדינות הראשונות בעולם לצאת מהסגר והבידוד ולחזור לשגרת החיים. החיסון בהחלט עושה את שלו. התוצאות ב”ה ניכרות. למעלה משלושה מיליון אזרחים התחסנו עד כה. ראש הממשלה בנימין נתניהו הוביל לרכישת מיליוני מנות חיסון עבור כל אזרחי מדינת ישראל. החיסון נמצא וזמין וניתן לקבל אותו בכל רשתות הבריאות בישראל. ואולם, לא די בכך.

בשבועות האחרונים, אל מול המוטציות שהגיעו אלינו מבריטניה, מברזיל ומדרום אפריקה, אנו עדים להתפשטות המחלה בקרב אנשים צעירים, בהם גם ילדים ובני נוער. על אף הימצאות החיסונים וזמינותם לכלל האוכלוסייה בישראל, עדיין חיים בתוכנו כאלה המסרבים להתחסן. למרבה התדהמה, קמו להם קבוצות צעירים, מהם פעילים ברשתות החברתיות, מהם מפיצי הודעות כזב, חובבי קונספירציות ועלילות שווא, ופתחו במאבק נגד החיסונים. תעשיית הפייק ניוז פורחת בימים אלה וגוזרת את גורלם של אזרחי המדינה למוות מיותר. החיסונים הם ב”ה מצילי חיים. שלא יהיה ספק בכך. החיסונים מאפשרים לנו בעז”ה לצאת מהסגר ולחזור לשגרת החיים.

“מנות החיסון שניתנות בימים אלה לאזרחי ישראל עברו את כל הבדיקות הנדרשות של רשויות הבריאות בעולם ובהם גם ה FDA מינהל התרופות האמריקאי ורשות הבריאות של ארצות הברית.

“מנהלי בתי החולים הגדולים בישראל בהם פרופ’ זאב רוטשטיין, מנהל “הדסה” בירושלים, פרופ’ יצחק קרייס מנהל “שיבא” בתל השומר, פרופ’ רוני גמזו, מנהל איכילוב” בתל אביב, ד”ר שלומי קודש, מנהל “סורוקה” בבאר שבע, ד”ר מיכאל הלברטל מנהל “רמב”ם” בחיפה ועוד אחרים, קראו השבוע בפנייה מרגשת לציבור בישראל ללכת ולהתחסן נגד נגיף הקורונה. גם אני מצטרף לקריאה. לכו בבקשה להתחסן. רק ככה נוכל בעז”ה לנצח את הנגיף הזה שהביא למותם של אלפים בישראל ולמותם של מאות אלפים בכל רחבי העולם.

“מחקרים רפואיים שהתקיימו בימים האחרונים חושפים כי החיסונים גם מונעים תחלואה בשיעור גבוה ביותר וגם מפחיתים משמעותית את העומס הנגיפי בגוף ומפחיתים משמעותית את הסיכון להדביק. כתוצאה מהחיסון, צונח דרמטית הסיכון להדביק אחרים. החיסונים מונעים את התפשטות המגפה.

למרבה הכאב והצער, 97% מהמתים מהקורונה בישראל בחודש האחרון (למעלה מאלף וחמש מאות אנשים נפטרו בחודש האחרון בישראל), לא היו מחוסנים. החל מהשבוע, כל אחד בישראל, מגיל 16 ומעלה, יכול להתחסן. החיסון הוא צו השעה. זו האחריות שלנו לעצמנו. זו האחריות שלנו לילדינו. זו האחריות שלנו להורינו. זו האחריות שלנו לבני משפחותינו. זו האחריות שלנו לכל מי שבא איתנו במגע והאחריות שלנו לכלל החברה הישראלית”.

קצב שיתף כי “גם אני התחסנתי. כמוני גם רעייתי, אמי הקשישה, ילדיי הגדולים, אחיי ואחיותיי. אנא מכם, לכו בבקשה להתחסן! מתחסנים וחוזרים לחיים. בתקווה בעז”ה לבשורות טובות ובריאות טובה לכולם.

(צילום: משה מלאייב)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן