news08.net/ads.txt

ליגה א’ דרום תביא עימה עונה סוחפת ומרגשת: משחקי דרבי, קהל מטורף ומלא נשמה | הטור של אסף הדר

ליגה א’ מבשרת את בואה, קבוצות רבות ינסו להתמודד על העליה ללאומית, בינהן האימפריות מרחובות, מכבי שעריים והפועל מרמורק שלא יוותרו אחת לשניה על עליה מתוקה.

כזכור,הפועל מרמורק בעונת 2017/2018  סיימה במקום ה-12 והצליחה להשאר בליגה לאחר מאבקי תחתית בפלייאוף התחתון. בעונת 2018/2019 המאבקים לא צלחו ובמחזור ה-36 (אחד לפני אחרון) נקבע שהקבוצה תסיים במקום ה-15. המשמעות: חזרה לליגה א’ דרום אחרי 2 עונות רצופות בלאומית.

מנגד, מכבי שעריים – ב-30 בנובמבר 2016 זכתה הקבוצה בתואר הראשון בתולדותיה לאחר שגברה על הפועל רמת גן בתוצאה 2-1 בגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית. בליגה הסיפור היה שונה: ב-12 במאי 2017 ירדה הקבוצה בחזרה לליגה א’ ובעלי הקבוצה אלדד פרי הודיע על עזיבת המועדון והעביר את הבעלות לאוהדי הקבוצה.בפועל הלב של פרי לא עמד בבקשות של האוהדים לתמיכה והרבה בזכותו הנשמה של שעריים חיה ובועטת. 

בעונה הקרובה, שתי הקבוצות יאלצו להיפגש שוב אחת מול השניה, מרמורק התחמשה במהלך הקיץ בשחקנים בעלי רזומה, המעוניינים לסמן וי על היעד – קרי, העליה כמה שיותר מוקדם. שעריים שגיבשה לעצמה רכש צעיר ודי אנונימי, רוצה להשאיר למרמורק טעם רע בסוף העונה ולנסות להיצמד במקומות הגבוהים ואם אלת המזל תרחף מעליה, היא עשויה להיות הפתעה מתוקה בליגה המטורפת הזו, בעיקר בזכות אוהדיה הסוחפים.

אוהדי מכבי שעריים. קהל של אימםריה

ליגה א’ השנה תיהיה מותחת ומעניינת, קבוצות רבות שמות את ידיהם על שחקנים בעל שם, ושפכו את מיטב כספם כדי להרעיד את הליגה, האם זה נכון לליגה שעדיין לא נחשבת מקצוענית? האם זה נכון לשפוך את הכסף הרב כאשר התחרות היא גדולה מדי?. ימים יגידו.

מה שבטוח, שכל מפגש יהיה פיקנטי, בייחוד הדרבי הרחובותי שמסרב להסתיים וימשוך קהל רב שיגדוש את היציעים.

אנחנו – בחדשות אפס שמונה – נקדיש סיקור נרחב לעולם הספורט בכלל וליגה א’ בפרט, בפינה מיוחדת שתעלה אוטוטו. יש למה לחכות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן