news08.net/ads.txt

ליגת הקהילות בכדורסל של לוד חוזרת בגדול!

פותחים את העונה התשיעית של הליגה הטובה בעיר. לאחר שנחלה הצלחה גדולה ב-8 העונות שבהן היא פועלת, ובמיוחד בעונה האחרונה, החלה ההרשמה לעונה הבאה של הליגה המותחת, התוססת ומלאת העניין, הפועלת במסגרת אגף הספורט. ליגת הקהילות של לוד חוזרת, ובגדול!

פיני חן, מנהל הליגה, האחראי על אולמות הספורט בלוד ורכז הכדורסל של אגף הספורט, קורא לכל המעוניינים לקחת חלק בליגת הקהילות, להקדים ולהירשם. ליגת הקהילות כבר הפכה לחלק מהנוף ומההווי הספורטיבי בעיר. המשחקים יחלו בחודש אוקטובר. תאריכים סופיים יפורסמו בקרוב. להלן חלק מתקנון הליגה. את התקנון בשלמותו, טופס הרשמה ופרטים נוספים, אפשר למצוא בדף הפייסבוק של “מועדון כדורסל הפועל עירוני לוד”.

הליגה תכלול עד 12 קבוצות, שישחקו ביניהן בשיטת ליגה בת סיבוב אחד, ובסיומה פלייאוף. רשאים להשתתף שחקנים מגיל 17 ומעלה. רשאיות לשחק קבוצות המונות לפחות 10 שחקנים רשומים. כל השחקנים חייבים להיות תושבי לוד. שחקן לא יוכל להיות רשום ביותר מקבוצה אחת. כמו כן, שחקן לא יוכל לעבור מקבוצה לקבוצה במהלך העונה. המשחקים ייערכו עפ”י תקנון פיב”א – איגוד הכדורסל. לוועדה המארגנת תהיה זכות לבצע שינויים בתקנון, לפי הצורך. משך כל המשחק יהיה ארבעה רבעים של 8 דקות כ”א. על הקבוצות להתייצב כרבע שעה לפני תחילת המשחק. הקבוצות תופענה למשחקים בתלבושת אחידה ממוספרת. שחקן אשר רשום באיגוד הכדורסל מליגה א’ ומעלה, לא רשאי לשחק בליגה. דמי רישום לקבוצה: 1,000 ₪. המשחקים יתקיימו באולמות הספורט ברחבי העיר. אגף הספורט מאחל עונה מוצלחת לכל המשתתפים.

בתמונה: חצי גמר ליגת הקהילות, אשתקד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן