news08.net/ads.txt

לידה בהפתעה: הגיעה לבדיקה שגרתית – וילדה

שיראל אהרון מרחובות, אמא צעירה בחודש התשיעי להריונה, הגיעה לבדיקת מוניטור שגרתית במכבי, בכדי לבדוק את מצבו הרפואי ופעילותו של העובר. לפתע החלה לחוש צירים חזקים ובהתייעצות עם רופא הנשים שבדק אותה, ד”ר ינאי זינס, הם הבינו שהיא בתחילת תהליך של לידה במרפאה.

אחות המרפאה ג’ני קלנטרוב וד”ר ינאי הבהילו אותה לחדר הרופא ויילדו אותה שם. הלידה עברה בזריזות ובהצלחה רבה, כאשר מיד לאחר מכן האם והתינוק הועברו באמבולנס לבית החולים קפלן להמשך טיפול והשגחה. לאחר שבועיים של התאוששות, הגיעה השבוע למרפאה בה ילדה ובישרה לרופא כי החליטה לקרוא לבנה ינאי, על שמו.

היולדת הטרייה סיפרה: “זו הייתה חוויה מיוחדת ולא שגרתית, אבל לא נלחצתי והרגשתי שאני בידיים טובות. בתחילת אותו היום הרגשתי צירים באים והולכים, שלפתע התעצמו בכניסה למרפאה, שם הרופא והאחות בדקו אותי ובישרו לי רשמית שאני בלידה. בעלי עוז ישב לידי לאורך הלידה והרגשתי רגועה ונינוחה, ופשוט הנחתי לגוף שלי לעשות את שלו. עם תחושת הביטחון שהשרה עליי ד”ר ינאי, העדפתי ללדת במרפאה תחת השגחה באווירה נינוחה ולא באמבולנס”.

עוד סיפרה: “השם ינאי היה אחד מבין ארבעה שמות שבעלי ואני אהבנו וחשבנו עליהם לפני הלידה. אבל מיד לאחר הלידה כשהחזקנו את הבן הקטן שלנו והסתכלנו לו בעיניים, לא היה לנו ספק שנקרא לו ינאי, על שם הרופא שטיפל בנו באופן כל כך מסור. התחושה היתה שכל הקצוות מתחברים לנו משמים, זה היה ממש נס. אני רוצה להודות לצוות הרפואי שתפקד בצורה מדהימה ובתנאים לא שגרתיים. אין לי בעיה ללדת ככה פעם נוספת (צוחקת)”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן