news08.net/ads.txt

לידיעת אייל גולן, הגבר לצידה של רוסלנה רודינה: שגיא ברייטנר מ”הישרדות”

רוסלה רודינה לא לבד, לפחות כך עולה מקמפיין סתיו חורף של נעלי SCOOP לשנת 2018 – שם שריינו לצידה את הכוכב העולה, שגיא ברייטנר בן ה-24, כוכב הישרדות.

שגיא ברייטנר (24), נכנס לתודעה הציבורית ישראלית בזכות הופעתו הראשונה בגבולות הרשת החברתית בערוצי היוטיוב. בעקבות הפריצה אימץ את השם “שגיא ביטבוקס”, בנוסף לסרטונים הוויראליים החל להופיע בתכניות טלוויזיה. כיום מככב בעונה הנוכחית של תוכנית הריאלטי “הישרדות” שם הוא משחק כאחד הפייבורטים של הקהל  וכמי שהולך להעפיל לגמר.

לדברי רוני אינסאנז, מנכ”ל רשת SCOOP: “אנו בטוחים שגיא בריטנר יגיע רחוק ולגמר בתכנית הטלוויזיה הישרדות ובכלל.  הוא מוכשר, נראה טוב ואנו רואים בו דמות אידיאלית ורלוונטית, להעברת המסרים של המותג: צעיר, רענן, אופנתי ועדכני. בנוסף, עצם חשיפתו והצלחתו בגבולות הרשת החברתית, מקשרים את המותג לעידן החדש”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן