מתחם ההנצחה של חטיבת גבעתי, הסמוך לאשקלון, נפתח מחדש לאחר פרויקט שיפוץ ופיתוח רחב היקף שביצע אגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון. במרכז הפרויקט ניצב קיר הנצחה חדש שעליו מונצחים שמות חללי וחללות החטיבה, לצד שדרוג משמעותי של כלל המתחם.
טקס חנוכת קיר ההנצחה התקיים במסגרת עצרת הזיכרון החטיבתית, במעמד הרמטכ"ל, אלופי פורום המטכ"ל, מפקדי החטיבה לדורותיהם, משפחות שכולות ואורחים נוספים.
במסגרת העבודות הוקמה טריבונה חדשה, נבנה מבנה כניסה מודרני, בוצע פיתוח סביבתי נרחב, עבודות גינון ושיפור הנגישות, במטרה ליצור מרחב הנצחה מכבד עבור בני המשפחות, לוחמי החטיבה והמבקרים.
במשרד הביטחון ציינו כי הפרויקט נועד לשמר את מורשת הקרב של חטיבת גבעתי ולהבטיח כי זכר הנופלים יונצח במקום ראוי, המשלב בין זיכרון, מורשת וגאוות יחידה.
במהלך הטקס הודה יו"ר עמותת גבעתי לאנשי אגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון על הובלת הפרויקט, והגדיר אותם "שותפים וידידי אמת של החטיבה", על תרומתם להקמת מתחם ההנצחה המחודש.
◼️ חדשות אשקלון והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








