ליהיא לפיד נפגשה עם נשות רחובות; חברת המועצה אוה גור: “היא מודל לחיקוי”

בצל ההסלמה בדרום, כמאה נשים הגיעו אתמול לאולם מופת להרצאה מפיה של ליהיא לפיד, אישתו של יאיר לפיד המועמד לראשות הממשלה במפלגת “כחול לבן” (ברוטציה עם גנץ). זהר בלום, ממלא מקום ראש העיר, אף הוא כיבד את המעמד.

לפיד הקפידה שלא לדבר כמעט על פוליטיקה. בהרצאתה סיפרה על אמהות והורות ואמרה כי “כל מה שנשים עושות הוא טוב”. בנוסף, שיתפה בחוויותיה כאם לילדה עם צרכים מיוחדים. במהלך האירוע עלה דיון גם על ‘חוק האוטיזם’ אשר לא אושר לפני שש שנים. רגע מרגש במיוחד נרשם כאשר זמן קצר לפני שתם האירוע ביקשו שתי נשים שלהן ילדים עם צרכים מיוחדים העניקו ללפיד זר פרחים – עבור בתה.

במהלך הערב נשאה דברים גם אורנה ברביבאי. את הנשים שיתפה ברגע ההוא בו התבשרה על בחירתה כאלופה הראשונה בצה”ל ועל פועלה.

אוה גור, חברת מועצת העיר רחובות, שהייתה שותפה לקיום הערב מסרה: “בסך הכל היה ערב חווייתי, מעצים ומרגש עם תובנות רבות אותן העבירה ליהיא על תרומה לקהילה, עשייה לציבור ובעיקר על כוחן של נשים בחברה. אין ספק שליהיא לפיד היא מודל לחיקוי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן