news08.net/ads.txt

“לילה סגול” חוזר בפעם השלישית 

חדשות 08 מודיעין מכבים רעות

והפעם גם אתן ואתם יכולים להשתתף במיזם הפרויקט בהובלת מפעל הפיס, השלטון המקומי, השלטון האזורי ואתר ‘שווים’ יתקיים השנה ב-1 בדצמבר, בסמוך ליום המודעות הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

השנה, אירועי “לילה סגול” יעסקו בנושא “שילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה, בקהילה ובעבודה.” בשנה שעברה הוארו בסגול יותר מ-150 מבנים מצפון ועד דרום: ישובים, משרדי ממשלה, ארגונים, חברות, שגרירויות ועוד. בין היתר גם במודיעין מכבים רעות לקחו חלק במיזם כאשר בניין העירייה הואר בצבע סגול, לכבוד כ-1.5 מיליון אזרחים עם מוגבלויות החיים בישראל.

כאשר תושבות ותושבים שירצו לקחת חלק במחווה יוכלו לפנות למחלקה לתרבות הדיור בעירייה ולקבל שרשרת נורות סגולות לתלייה ולשימוש ביום המודעות הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

כדי לקבל את השרשרת ניתן לפנות למשרד המחלקה לתרבת הדיור בעיריית מודיעין מכבים רעות (שהוא סניף של האגודה לתרבות הדיור) במייל [email protected] או בטלפון 08-6645156. שעות קבלת הקהל לקבלת השרשרת – ראשון עד חמישי משעה 9:00 עד 14:00 במשרדי המחלקה לתרבות הדיור ברחוב עמק האלה מול בית 26. 

צילום: שאטר סטוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן