news08.net/ads.txt

לילה עצוב בלוד: 9 אירועי ירי לעבר שומרים מתנדבים, אישה הרה נפצעה קשה

לילה נוסף של אנרכיה ופורענות ברחבי ישראל. משטרת ישראל הודיעה הבוקר (חמישי) כי עצרה מאות חשודים במוקדי ההתפרעות השונים. כ-40 שוטרים נפצעו בעימותים עם פורעים ערבים.

גם הלילה רחובות לוד בערו ושלטה בהם בעיקר האנרכיה וחוסר השליטה של משטרת ישראל. למרות שאמש הוכרז עוצר על העיר לוד, אלפי פורעים ערבים יצאו לרחובות, יידו אבנים, שרפו מכוניות וירו לכל עבר. בפרעות הערבים בלוד נפצעו כ-20 בני אדם, ביניהם אישה הרה שנפצעה בראשה ופונתה לבית החולים במצב קשה, שם היא יולדה בהצלחה.

עד שכונת רמת אשכול בלוד פרסם הודעה בה התייחס לאירועי הלילה הקשה האחרון בעיר, “כבר 3 לילות שאנחנו בסכנה הולכת וגוברת ומתריעים שהמצב חמור”.מבשכונה הודו למתנדבים הרבים שהגיעו לסייע בשמירה על חיי התושבים, “אחרי 2 לילות בהם היינו מופקרים לגורלנו כאשר פורעים ערבים משתוללים ברחובות ללא מפריע, משפחות של יהודים נצורים בביתם בפחד ללא הגנה, והרחובות בעיר נראים כמו אחרי מלחמה זעקנו את מצוקתינו ברשתות החברתיות ועם ישראל התגייס בהמוניו. עם ישראל הצביע ברגליים על מסר ברור: דם יהודי אינו הפקר”.

עם זאת ציינו בוועד השכונה את הניסיונות לפגוע בשומרים, “הלילה היו 9 אירועי ירי של מחבלים לעבר כוחות מתנדבים של יוצאי סיירות שהגנו עלינו בגופם ולעבר בתים יהודים. למרות סרטונים ודיווחים מדוייקים על מקורות הירי עדיין לא ידוע לנו על אף מחבל שנעצר. פצוע מקרב השומרים שלנו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן