news08.net/ads.txt

לימור רט תכהן כממלאת מקום מנהלת מחלקת חינוך קדם יסודי בעיריית נס ציונה

 

לימור, בעלת תואר שני בחינוך רב תחומי לגיל הרך והתמחות בהתפתחות הילד, עובדת במחלקת גני הילדים כ 16 שנה ותיכנס לתפקיד מ”מ בחודש אוגוסט. בשלוש השנים האחרונות לקחה לימור חלק פעיל במהפכת גני הילדים לצידה של מנהלת המחלקה הפורשת מיטל בן דור. בין תפקידיה ריכזה לימור את התוכניות החינוכיות של הגנים הייחודיים, ליוותה את הסיעות בתהליכי ההכשרה, הדריכה וליוותה פדגוגית את הצוותים החינוכיים.

בשבועות הקרובים תעבור לימור חפיפה מסודרת ותיכנס לתפקידה כמ”מ מנהלת המחלקה בחודש אוגוסט, עם סיום תפקידה של מיטל בן דור- שהודיע לפני שבוע על סיום תפקידה.

לימור אמרה היום: אני גאה ונרגשת לקבל את התפקיד של מ”מ מנהלת מחלקת חינוך קדם יסודי בעיריית נס ציונה. העבודה בעירייה מהווה עבורי בית לאורך 16 השנים האחרונות, תוך דאגה מתמדת לרווחתם, התפתחותם וצמיחתם של ילדי העיר בגיל הרך. נמשיך בעשייה פורצת הדרך עבור הילדים שלנו, מתוך כוונה להעניק להם מענה חינוכי, רגשי ופיזי מותאם.

ראש העיר שמואל בוקסר: לימור לקחה על עצמה תפקידי מפתח במחלקה לחינוך קדם יסודי מזה שנים רבות ומכירה היטב את המחלקה כמו גם את הגנים והילדים והיא תעבור בשבועות הקרובים חפיפה מסודרת. אני משוכנע שלימור תמשיך להוביל את גני הילדים קדימה לאור החזון לפיתוח סביבת למידה מתקדמת כבר מגיל הגן. אני מאחל ללימור הצלחה. הצלחתה – הצלחתנו ובעיקר הצלחתם של כלל ילדי העיר בגיל הרך

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן