news08.net/ads.txt

לינה שרון תומכת ברועי גבאי

 

אשת החינוך הוותיקה והחברה לשעבר במועצת העיר יבנה, לינה שרון, הודיעה לפני שעה קלה על תמיכתה בחבר המועצה רועי גבאי לראשות עיריית יבנה.חברת המועצה לשעבר: “רועי בלט כבר כתלמיד בחטיבה העליונה ב’גינסבורג’ אותה ניהלתי”

“תושבי יבנה היקרים, ביום שלישי נלך כולנו לבחור את ראש העיר הבא של יבנה.
הייתי מנהלת החטיבה העליונה ב’גינסבורג’ כשרועי גבאי היה תלמיד”, ציינה, והוסיפה: “רועי בלט במעורבות הרבה שהוא גילה בכל מה שקשור בנתינה, בהתנדבות ובעזרה לזולת. הוא נבחר ליו”ר מועצת התלמידים ואחר כך גם ליו”ר מועצת הנוער העירונית. לימים נפרדו דרכנו ונפגשו שוב בשנת 2013, כששנינו נכנסנו למועצה ברשימתו של צבי גוב-ארי ז”ל, ‘יבנה שלנו’. כחבר מועצה הייתה לו אוזן קשבת לכל עניין או בעיה שהעליתי לפניו. הוא ענה תמיד בסבלנות אין-קץ, בחיוך ובסבר-פנים יפה. ב-2018 הודעתי לראש העיר שאני עוזבת את סיעתו וחוברת לסיעתו של רועי – ‘יבנה במרכז’. קיבלתי את ההחלטה לאחר חמש שנות עבודה צמודה בקואליציה. התרשמתי במיוחד מיכולת הלמידה המהירה שלו, מיכולתו לנתח מצבים, משליטתו בפרטים הקטנים והגדולים שעלו בישיבות המועצה והקשורים לענייני העיר והתושבים.

במיוחד הרשימה אותי אישיותו: מכבד כל אדם, מקשיב בסבלנות, הוא אדם ערכי בכל צעד ושעל של מעשיו. רועי הוא מנהיג המבזר סמכויות, קשוב, ענייני, משתף, מקשיב לבעיות התושבים והעיר, מנסה לעזור ככל שהוא יכול, פתוח לחדשנות ומלא תוכניות להצעיד את יבנה קדימה. נכחתי כמעט בכל חוגי הבית שהוא ערך גם בקדנציה הקודמת וגם בקדנציה הזאת.
לא שמעתי אותו מעולם מכפיש את הזולת. בכל פעם שהוא נשאל על המתמודדים האחרים, תשובתו הייתה: “אני מתרכז רק בעצמי. לא רוצה לדבר על אחרים”. גם כשהיו שאלות קשות או קנטרניות הוא מעולם לא זלזל בשואל, אלא ענה תמיד לגופו של עניין. אלו הסיבות לתמיכתי ברועי גבאי”.

צילום: עצמי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן