news08.net/ads.txt

לירן יגודה, עמוס לוגסי ושחר רובין לשר דרעי: “הפחת גובה תשלומי ארנונה לעסקים בעקבות משבר הקורונה”

כסף

ארגון חברות וחברי המועצה ברשויות המקומיות בישראל הפיצו לשר אריה דרעי (הנמצא בבידוד מאמש) מכתב ובו דרשו להפחית את גובה תשלומי הארנונה לעסקים בעקבות משבר הקורונה. מבין חברי המועצה בנס ציונה חתמו על הבקשה לירן יגודה, עמוס לוגסי ושחר רובין.

להלן עיקרי הדברים שנשלחו לשר:

1. כידוע לך, עסקים מקומיים קטנים ובינוניים הם השדרה הכלכלית המשמעותית בישראל בכלל וברשויות המקומיות בהם פועלים ואחראים בפרט, ומהווים מנוף לפיתוח כלכלי משמעותי, כמו גם מקור פרנסה לעשרות אלפי משפחות.
2. לצערנו הרב, בעקבות משבר הקורונה, העסקים המקומיים ניצבים בפני אתגר רציני, כאשר מחד הם חשופים לשלל הוצאות, ומנגד הכנסות בספק רב, ובאופן בלתי נמנע ככל הנראה – לקשיים גדולים עד כדי סגירת פעילותם.
3. שלשום, לאחר היוועצות עם מרכז השלטון המקומי, הוחלט על ידך על מתן אפשרות לארכה בתשלומי הארנונה עד למאי 2020 , ועל כך, יישר כוח.
4. יחד עם זאת, בהינתן כי צעד זה נועד אך להקל בתזרים המזומנים, אין בו כדי לשפות את בעלי העסקים בגין הנזקים והאתגרים ההולכים ומתגבשים, אף לא באופן חלקי. לפיכך, מתבקש כי מדינת ישראל תקדם לאלתר צו שעה המאפשר הפחתת גובה הארנונה הנגבית מעסקים, לתקופה מוגבלת, עד יעבור זעם.
5. כדברי ראש הממשלה, על ממשלת ישראל להיכנס תחת האלונקה גם בעת משבר זה, ולאפשר הפחתת גובה הארנונה לעסקים לצד שיפוי מלוא הנזקים שייגרמו לרשויות המקומיות כתוצאה מכך.
6. אנו, חברות וחברים במועצות הרשויות המקומיות השונות, מייצגים את אזרחי המדינה, פוגשים את בעלי העסקים באופן שוטף ותדיר, ושומעים את מצוקתם אשר הם מביעים באוזנינו, כמו גם ראייתם את האתגר והחשש, ומכאן פנייתנו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן