news08.net/ads.txt

לי פוני מקרית גת – אחת החשודות בפרשת הברחת הסמים הגדולה במדינה; בת דודתה:”כל המשפחה בהלם, לא רק הציבור”

בת דודתה מגוללת ברגש רב את אשר עובר על משפחתה

לי פוני תושבת קרית גת, היא אחת מארבע החשודות בפרשת הברחת הסמים הגדולה – עליה פורסם לראשונה בחדשות 08.

כזכור, בלשי היחידה המיוחדת 747 של משטרת ישראל במרחב נתב”ג, עצרו אמש 4 נשים – תושבות המרכז בשנות ה-20 לחייהן, בחשד לסחר, יבוא וייצוא סמים מסוגים שונים ארצה, בהיקף עצום ובשווי מוערך של מליוני ש”ח, לצד מעצר בן זוג וקרוב משפחה של אחת מהן בחשד למעורבות.

במסגרת פעילות סמויה של היחידה המשטרתית 747, זיהו הבלשים תנועה חשודה של 4 נשים שנחתו בטיסה מגרמניה ובמהלך ניתוח ומעקב אחר תנועתן של החשודות לאורך מסלול הכניסה לארץ, משרוול המטוס, דרך ביקורת הדרכונים ועד איסוף המזוודות, הצליחו הבלשים לקשור בין הדמויות לעבירת הבלדרות .

בתוך כך, בבדיקת כבודתן של 3 החשודות, חשפו בלשי היחידה למעלה מ-15 קילוגרמים של חומרים החשודים כסם מסוג קוקאין וקטמין, שהוסלקו בבקבוקי שמפו ומארזים של תוספי מזון ובריאות ואלה הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל. חשודה נוספת – רביעית במספר, שהיתה עמן בטיסה, נעצרה מחוץ לנתב”ג יחד עם בן זוגה וחשוד נוסף, קרוב משפחתה, שניסה להעלים את הסמים.

בת דודתה של לי, אביבית מגידיש, פרסמה רשומה מרגשת בפייסבוק. “בא לי קצת לעשות סדר פה, בוחרת פה ולא באינסטגרם, ואני יגיד למה !? כי כל ההודעות מבדוי ששולחות לי על בת דודה שלי הן רק מכמה בנות קרית גתיות וממורמרות, אני יעשה סדר לכל הלוחשות.. כי מי ששאלה אותי עניתי! כן לי פוני היא בת דודה שלי , וכן משפחה טובה, וכן משפחה שבחיים לא עברה על החוק, לי תמיד היתה ילדה טובה וחלק בלתי נפרד מאיתנו, מה שאתם רואים ושומעים בחדשות זה מה שאנחנו שומעים בחדשות, מה שמעדכנים אותכם זה מה שאנחנו מתעדכנים! אנחנו לא יודעים אם וכן ומה גרם לבנות להגיע לסיטואציה הזו!? ותאמינו לי שכל המשפחה בהלם לא רק הציבור, אנחנו אנשי חוק וסומכים על החוק , מה שהם יקבעו זה מה שיהיה !!!!!!!!

ולכל הגיבורות מקלדת, דודה שלי מרוסקת לא חלמה על זב שהבת שלה תהיה בכותרות בגלל דבר כזה…. בחרתי לשים תמונהה שלה כזו 👇🏻 זהו עכשיו תתחילו לצלם מסך!! ולא נשכח שגם לנו יש ילדים וכמה שאנחנו שומרים ועוטפים החברה מבלבלת אותם, ואגב אני נגד סמים בכל צורה לא מכירה לא יודעת מה זה גם סיגריה בחיים לא עישנתי !!!!! מקווה שסיפקתי אתכם עכשיו, אני אוהבת את המשפחה שלי ושום גיבור מקלדת לא יכול לשנות את זה‼️שבוע טוב🙏🏻

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏אדם אחד‏, ‏‏עומד‏, ‏פעילות בחוץ‏‏‏ ו‏טקסט שאומר '‏lleeponi אשדוד בסיס … 1/2‏'‏‏

צילום: אינסטגרם | פייסבוק | לפי סעיף 72 א לזכויות יוצרים | דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אחת של 20 שקל
אחת של 20 שקל
1 year ago

קעקועים של זונה

אבי
אבי
1 year ago

האמא מרוסקת חחחחחח לחקור את כל המשפחה קיבלו כסף 10 שנים כל אחת

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אחת של 20 שקל
אחת של 20 שקל
1 year ago

קעקועים של זונה

אבי
אבי
1 year ago

האמא מרוסקת חחחחחח לחקור את כל המשפחה קיבלו כסף 10 שנים כל אחת

דילוג לתוכן