news08.net/ads.txt

לכבוד החג: תלמידי אמית המר יקיימו גמ”ח מזון ל-300 משפחות שתרמו מכספם, שיפצו בתים בקריית עקרון וצבעו את ‘בני עקיבא’ בקריית משה

חינוך הוא לא רק לימודי מתמטיקה, אנגלית או תושב”ע אלא יותר מכך: דרך ארץ ונתינה לזולת – כך יוצאים לחופשת הפסח בבית הספר אמית המר: עושים טוב לקראת החג ומקיימים גמ”ח מוצרי מזון. הפרוייקט גדל והתחזק משנים קודמות ומסייע השנה ל-300 משפחות נזקקות, זאת בזכות תלמידי שכבות ז’-ח’ אשר התרימו השנה מעל לעשרת אלפים שקלים.

מרגש במיוחד היה לראות את אריזת המשלוחים על ידי תלמידי בית הספר לוטם בשיתוף החונכים שלהם מכיתה י’2. בכך לא נסתיימה תרומתם של תלמידי אמית המר. שכבת ט’ יצאה להתנדבות בה התלמידים שיפצו, צבעו וניקו בתים בקריית עקרון ותלמידי שכבת י’ לקחה אחריות על סניף בני עקיבא בקריית משה ויצאה לשפץ, לצבוע, לרהט ולאבזר את הסניף. למעשה, הסניף שינה פניו, בזכות התלמידים.

תלמידי כיתה ח’3 יצאו לאחר שעות הלימודים לסייע לגמ”ח מוצרי המזון של ק. משה וכיתות הסנהדרין בבית הספר ממשיכים את רוח ההתנדבות גם בימי החופשה כאשר הם מתנדבים בגמ”ח ‘יד לניסים’.

מנהל בית הספר, הרב רפי מיימון אמר בהתרגשות: ״יישר כוח לכל התלמידים ולכל המורים שעסקו בעשיית הטוב ובגמילות חסדים, אני שמח שאנחנו יוצאים אל חופשת הפסח מתוך נתינה ושמחת התרומה״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן