news08.net/ads.txt

לכבוד חגי תשרי: “אור לשמשון” ו”מגדל אור” יחלקו מאות חבילות למשפחות נזקקות

המסורת נמשכת: “אור לשמשון” ומגדל אור במבצע חלוקת חבילות מזון לראש השנה.

לקראת ראש השנה עמותת החסד ‘אור לשמשון’ ממשיכים במסורת של חלוקת חבילות מזון לקראת החג, בשיתוף הרב גרוסמן חתן פרס ישראל, הזמר רגב הוד אנשי ציבור ופעילים חברתיים נוספים.

מאות חבילות יחולקו במהלך ראש השנה, למי שזקוק לכך ברוחב לב ובמסגרת מסורת ארוכה. עמותת ‘אור לשמשון’ מציינת בימים אלו את שנתה האחד עשר להקמתה ולפעילותה וזאת במסגרת צוואה ערכית ומוסרית, ‘לאורו נלך’ של אבי משפחת צור שמשון ז”ל, שהיה מבוני הארץ ואיש ציבור בעל פעילות ענפה ורבת שנים. מי שממשיך את דרכו הם בני משפחתו, חבריו ומוקיריו.

העמותה ‘אור לשמשון’ מפעילה במשך השנה גמ״ח סיוע בציוד לשמחות ואבלות אוהלים, כסאות,  שולחנות, קירור, חימום בנוסף פועלת לחלוקת חבילות מזון בראש השנה ובחג הפסח.

גיא צור חבר מועצת העיר רחובות בנו של שמשון צור ז”ל מספר על פעילות החסד הברוכה: “כאשר יוקר המחייה מאמיר כל כך והמצב החברתי איננו פשוט גם הוא זוהי חובה עבורנו לתת כתף ולסייע למי שזקוק לכך. כך לימד אותי אבי וכך מחנך אני גם את ילדיי כולי תקווה ורצון כי ראש השנה הזה יביא עימו שנה של שפע וברכה לכל בית ישראל ככלל ותושבי רחובות בפרט.”

מעמותת מגדל אור נמסר: “אנו פועלים יחד עם עמותת “אור לשמשון” ובשיתוף ידידנו ח”מ גיא צור, על מנת שאף ילד לא יישאר רעב בראש השנה הקרוב. הקשר ההדוק שלנו עם גיא, מאפשר לנו להגיע למשפחות הזקוקות לעזרה שלנו באזור רחובות והסביבה. יחד אנו דואגים שלכל אותם ילדים ובני משפחתם יהיה חג שבע וחג שמח!”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן