news08.net/ads.txt

לכבוד פסח: מצות, שמן ומגוון מוצרים בשקל אחד בלבד – ברחובות

הסופר החברתי של היזם ואיש העסקים אבי קינד, חבר מועצת העיר רחובות, יוצא היום לדרך: מוצרים לנזקקים בשקל בלבד לקראת חג הפסח

היזם ואיש העסקים הרחובותי (הבעלים של רשת ״דה לה פה״) אבי קינד, המכהן גם כחבר מועצת העיר רחובות יוצא היום במיזם חברתי פרטי – סופר מרקט חברתי שימכור מגוון מוצרי יסוד לקראת חג הפסח בשקל אחד בלבד לכל פריט.

המיזם החשוב יימשך יומיים כאשר כל המוצרים כשרים לפסח. בין המוצרים שניתן למצוא: מצות, קופסאות שימורים, ריבות, ממרח שוקולד, סוכר, מלח, שמן, קפה שחור ועוד. הרכישה מיועדת למשפחות שידן אינה משגת ולא לקנייה סיטונאית.

איפה זה קורה? קונדיטוריית דה לה פה, רחוב יעקב 26.

מתי? בין השעות 16:00 ועד 20:00 בערב היום (שלישי, 28.3) ומחר (רביעי, 29.3 באותן שעות).

לדברי קינד, ״אני שמח לסייע לקחת חלק במאמץ לסייע למשפחות לחגוג את חג הפסח עם שולחן מלא באוכל כשר לפסח, חשוב לי למכור במחיר סמלי מאוד כדי שאף אחד לא ירגיש מבוכה להגיע ולהצטייד במוצרים. אני מבקש מהציבור הרחב ליידע את אותן משפחות שזקוקות למוצרים על המיזם כדי שכולנו נחגוג בשמחה את החג״.

צילום: יח"צ דה לה פה | דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן