news08.net/ads.txt

לכבוד שבת: חברי המועצה מסתובבים בשוק; ד”ר באום: “באנו לפגוש את הסוחרים, להקשיב לצרכים ולקנות מצרכים”

סאגת השוק עדיין לא הסתיימה, הסוחרים במקום שהפך לפצע בלב ליבה של העיר עדיין סובלים מהזנחה קשה ואפילו מבקר המדינה קבע שהשוק הישן של רחובות לא רק שאינו ראוי לשימוש, אלא אף מתנהל באופן לא תקין, תוך חיבורים פיראטים של דוכנים לחשמל ומים. העננה בנושא עוד מרחפת ונראה כי  אם לא יהיה מנוס, תיאלץ עיריית רחובות להטיל קנסות כבדים וצווי פינוי על הסוחרים.

היום (שישי) יצאו חברת המועצה ד”ר רוני באום וסגן ראש העיר עו”ד יניב מרקוביץ’ לסייר בשוק העירוני ושוחחו עם חלק מהסוחרים בו. ד”ר באום ציינה ברשומה בפייסבוק: “באנו לפגוש את הסוחרים, להקשיב לצרכים ולקנות מצרכים”.

כזכור, בתחילת ינואר גובשה ועדה לטיפול בנושא השוק – כאשר ידוע כי בשוק העירוני החדש הושקעו עשרות מיליוני שקלים. לתפקיד ריכוז הוועדה מינה ראש העיר רחמים מלול את רמי מדהלה – יו”ר ועד העובדים, מנהל אגף שכונות ומנהל השוק העירוני וכן ליאור שוקרי -מנהל אגף תנועה ושילוט, פיקוח ושיטור עירוני, כאשר חברי הוועדה יכללו נציגות מהסיעות הבולטות במועצת העיר: סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ׳ וחברי המועצה אבי קינד, אמיתי כהן ומתן דיל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן