news08.net/ads.txt

ללמוד מהטובים ביותר : צוות החברה הכלכלית מאילת הגיע לביקור בחברה הכלכלית של העיר לוד

פרסומי עיריית לוד

 

פרסומי עיריית לוד

צוות ה’חברה הכלכלית’ של העיר אילת ביקר השבוע בעיר לוד, באירוח ה’חברה הכלכלית’ של העיר לוד, בהובלת המנכ”ל עשהאל גדות. עם אירוח חם, לבבי, מלמד ומקצועי – סיירו אנשי הצוות מאילת בפרויקטים ברחבי העיר לוד, שמעו על החזון ועל הדהירה של לוד קדימה, בהובלת ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, עם תנופת הפיתוח, הבנייה, התשתיות, תחבורה ואלפי יחידות דיור שייבנו בקרוב בשכונות החדשות ובמרכז העיר במסגרת התחדשות עירונית, והתרשמו מהמקצוענות והעשייה של כלכלית לוד.

“ללא ספק – זכיתם ביושר בכל הסופרלטיבים שקדמו לביקורנו אצלכם וכיום אנו מבינים את “מצעד” הרשויות לביקורים בעיר לוד”, אמר אבי כהן – מנכ”ל חכ”ל אילת. כהן ציין כי “ניתן בנקל להתרשם שבחברה אנשי מקצוע מובילים, המחויבים לחזון פורץ דרך של עיר העוברת מהפך של ממש”.

כהן הודה לראשת מנהלת התחדשות עירונית – ניצה כרמלי ולצוותה, אשר מופקדים על מנהלת מקצועית מרשימה בהיקפי המיזמים שלה משלב הייזום ועד לביצוע ולסמנכ”ל הפיתוח העסקי – ניצן אילוז, שהציג בפניהם חזון וסקירה בתחום ייזום וקידום נכסים מניבים וכן ליסמין בן דוד – מנהלת לשכת מנכ”ל חכ”ל לוד, על הארגון וההוצאה לפועל של הסיור. בתום הביקור הוסיף כהן, כי “השכלנו רבות והתרשמנו מחשיבה פורצת דרך בתחומי הפעילות המגוונים של החברה.”

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן