news08.net/ads.txt

למעלה מ-2 מיליון ש”ח: מהפכת חזות העיר ברחובות ההולנדית החלה, יניב מרקוביץ’: “ישדרג את איכות החיים”

בימים אלה החלה עיריית רחובות בעבודות להקמת ריאה ירוקה בת כ- 9 דונם בנאות כרמים, שכונת רחובות ההולנדית הפרויקט מבוצע על ידי החברה לפיתוח רחובות עבור האגף לגנים ונוף במסגרת ההקמה יבוצעו במקום עבודות תשתית נרחבות, הקמת תאורה, פיתוח נופי נרחב, הקמת שבילי אופניים ועוד.

מהפכת חזות העיר וטיפוחה נמשכת: הפעם בשכונת רחובות ההולנדית. בימים הקרובים תחל עיריית רחובות באמצעות החברה לפיתוח רחובות בעבודות ההקמה של פארק נאות כרמים ברחובות ההולנדית. המקום מהווה למעשה שצ”פ (שטח ציבורי פתוח ) בהיקף כולל של כ- 9 דונם. עבודות פיתוח הפארק כוללות פינוי וטיפול בפסולת בניין, פריסת תשתיות, הקמת שבילי אופניים, התקנת שני מתחמי ספורט פתוחים לרווחת התושבים ופיתוח נופי כללי. הפרויקט, בהיקף של למעלה של 2 מיליון ש”ח, צפוי להסתיים בתוך כארבעה חודשים.

רחמים מלול, ראש העיר :”אנו ממשיכים בתנופת הפיתוח בכל רחבי העיר. הפעם אנו מקדמים את הריאה הירוקה אשר גובלת בשכונת רחובות ההולנדית, לרווחת תושבי השכונה בפרט ותושבי העיר בכלל. מדובר בפארק משמעותי בנוף השכונה, שאנו יודעים כי התושבים מצפים לו. נמשיך ונקדם את איכות החיים גם באמצעות תחום הנוף והגינון ובכל דרך נוספת, גם בימים אלה של משבר הקורונה״.

עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר: “אנחנו מובילים בשנתיים האחרונות מהפכה בכל הקשור לשדרוג גינות קיימות והקמתן של גינות חדשות. אני שמח שהצלחנו להוציא את הפרויקט הזה לפועל ואין לי ספק שזה ישדרג את איכות החיים של תושבי האזור. הבטחנו ואנחנו מקיימים. המטרה שלי היא לצמצמם למינימום את השטחים הלא מפותחים בעיר. הודות לתמיכת ראש העיר, רחמים מלול בתהליך, אנחנו מצליחים לטפל בעשרות מוקדים בכל רחבי העיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן