news08.net/ads.txt

למעלה מ-300 אלף שקלים גויסו לפרויקט של ברק חורי ז”ל, בן ה-12 שנדרס ביום כיפור | האם תירתמו ותתרמו?

לפני כשבועיים נדרס ברק חורי (12) על ידי ערן אזולאי, תושב באר יעקב. בית משפט השלום בתל אביב האריך ביום ראשון האחרון בחמישה ימים את מעצרו של אזולאי שחשוד כי דרס למוות את חורי בן ה-12 בערב יום כיפור. השופט בני דורון ציין כי “לאחר עיון בחומר החקירה ובעיקר לאור עברו של הנהג שכוללת הרבה הרשעות, אני סבור כי הצדק עם היחידה החוקרת והמסוכנות במקרה הזה מצדיקה את הארכת המעצר”.

בדיון ציין התובע המשטרתי, כי אזולאי נהג כארבעים דקות לאחר כניסת יום כיפור בכביש 4 כשהוא שיכור. “הוא פצע את רוכב האופניים שלאחר מכן נהרג. זוהי הפעם השלישית שהוא אוחז בהגה כשהוא שיכור. מדובר בנהג שאוחז בהגה פעם אחר פעם לאחר שהוא שותה ולא לומד לקח. הפעם התוצאה הייתה טראגית. ברור וגלוי לכל עין ביום כיפור שיש הרבה אופניים על הכביש. הנהג עצמו, כשהוא שיכור ובמהירות גבוהה, זלזל בחיי אדם. האינטרס הציבורי הוא שהוא יישאר במעצר, ויגיע לדיון של כתב האישום כעצור מאחורי סורג ובריח, כי מדובר בתיק חמור ביותר”. לשאלתו של השופט דורון על הפעולות שמצריכות הישארותו במעצר השיב נציג המשטרה: “המסוכנות הזועקת לשמיים פה גורמת לנו לרצות אותו במעצר. מה צריך יותר מזה אדוני?”.

🛑🛑🛑

בימים האחרונים מבקשים הוריו של חורי מהציבור סיוע כלכלי בהגשמת הפיתוח של בנם: רובוט “כבאי אוטומטי” שמטרתו איתור וכיבוי שריפות מבלי לסכן חיי אדם.

לדברי משפחת חורי, “ברק היה ילד יצירתי וסקרן, שאהב ליצור, להמציא, לתכנן ולהוציא לפועל את הרעיונות שלו, בשנתיים האחרונות עמל ימים כלילות על פיתוח רובוט “כבאי אוטומטי” שמטרתו לאתר שריפה, להתקרב למקור האש ולכבות אותה – וכל זה בלי לסכן חיי אדם או כבאים. הרובוט מופעל על פאנל סולארי, עם חיישנים לאיתור חום, גז ואור, וכן חיישנים לזיהוי עצמים במרחב שמאפשרים לו לנוע באופן עצמאי, על הרובוט חיבר ברק מייכלים ובתוכם חומרים מעכבי בעירה. בשביל להפעיל את הרובוט פיתח בעצמו קוד מחשב דרך למידה עצמאית, בהיעדר מקורות ידע מתאימים לילדים בגילו בנושאים מורכבים אלו”.

החלום של ברק בשנה האחרונה לחייו היה להשלים את הרובוט, והוא היה כל כולו בתוך זה, אחד הדברים שהיו חסרים לו זה כלים וידע בתחום הרובוטיקה, המותאמים לגילו, על מנת לאפשר לו לממש את רעיונותיו. “עתה כל שנותר לנו זה להמשיך את פועלו ולהגשים את חלומו של ברק”, אומרים בני משפחתו שציינו 3 מטרות עיקריות אשר ישמשו אותם בגיוס הכספים: הראשון – להשלים את פיתוח הרובוט “הכבאי האוטומטי” – שיוכל לשמש לכיבוי שריפות בפועל, לטובת האדם באשר הוא ולהציל חיים; השני – נרצה להשתמש באב הטיפוס של הרובוט לאחר שיושלם, כדי לאפשר לבני נוער ללמוד באמצעותו ובהשראתו רובוטיקה ותכנות, כמקור ידע לימודי שלא היה זמין לברק ליצירת פרויקטים דומים בעתיד והשלישי – ליצור מקור ידע לקידום יזמות וסקרנות המותאם לגיל הצעיר.

נכון להיום, גויסו למעלה מ-300 אלף שקלים, כאשר היעד הוא חצי מיליון. באם אתם מעוניינים להירתם, היכנסו לקישור הבא – ותרמו ככל יכולתכם >> https://bit.ly/39sVsME (המועד האחרון לגיוס הכספים: 14.10)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן