למעלה מ-580 מקרים של התעללות ותקיפת פעוטות חסרי ישע במעון בקרית גת

במהלך השבועות בהן התנהלה החקירה, צפינו במאות שעות שתיעדו את הנעשה במעון לאורך החודשים האחרונים, כאשר התנהגותן החריגה והאלימה של החשודות כלפי הפעוטות, הייתה מובהקת וחזרה על עצמה פעם אחר פעם לאורך מאות מקרים קשים מאוד לצפייה

לאחר הפרסום הראשון בחדשות 08 – זו פרשת ההתעללות בפעוטות שמסעירה את קריית גת כעת ניתן לפרסם: חוקרי המשטרה חשפו למעלה מ 580 מקרים של התעללות ותקיפת פעוטות חסרי ישע במעון בעיר קרית גת – הצהרת תובע תוגש היום נגד 2 החשודות שנעצרו.

חקירת המשטרה הסמויה, החלה בראשיתה חודש אפריל, בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרת קרית גת, ממנה עלה החשד להתעללות בפעוטה כבת שנתיים. צוות חקירה מיוחד (צח”מ) שהוקם במשטרה, אסף וצפה במאות שעות הקלטה של מצלמות האבטחה המוצבות במעון, שתיעדו לאורך חודשים את המרחש, במטרה לאתר עבירות פליליות כלפי הפעוטות בגילאי שנה וחצי עד שנתיים.

במאמץ מרוכז, חוקרי המשטרה הצליחו לחשוף כ 589 מקרים של תקיפה והתעללות פיזית ונפשית בכ – 14 פעוטות, שהוריהם זומנו לתחנה על מנת לגבות תלונתם.

2 הגננות תושבות העיר (23, 34) שטיפלו בילדים וזוהו כמו שביצעו כלפיהם את העבירות החמורות, נעצרו לחקירה בחשד לעבירות של התעללות ותקיפת קטין חסר ישע ע”י אחראי ועבירות נוספות.

עם סיום גיבוש התשתית הראייתית ע”י החוקרים, הועברו חומרי החקירה לידי הפרקליטות (פלילי), ובמסגרת דיון נוסף שיתקיים היום בהארכת מעצרן של החשודות בבימ”ש השלום באשקלון, תוגש נגדן הצהרת התובע בדבר הכוונה להגיש נגדן כתב אישום במהלך הימים הקרובים ולצדו בקשה להמשך מעצרן עד תום ההליכים.

פקד יוסי מזרחי, ראש צוות החקירה:

“לצערנו זה לא המקרה הראשון בו נתקלנו כתחנה בחודשים האחרונים ואנו למודי ניסיון, לכן הוחלט מיד עם קבלת התלונה, להקים צח”מ ולפעול להוצאת צווים במטרה לקבל לידינו את צילומי האבטחה, על מנת לחזק את החשד ולהפסיק בהקדם את העבירות כלפי הפעוטות.

במהלך השבועות בהן התנהלה החקירה, צפינו במאות שעות שתיעדו את הנעשה במעון לאורך החודשים האחרונים, כאשר התנהגותן החריגה והאלימה של החשודות כלפי הפעוטות, הייתה מובהקת וחזרה על עצמה פעם אחר פעם לאורך מאות מקרים קשים מאוד לצפייה. אנחנו נמצאים בישורת האחרונה לקראת הגשת כתבי אישום חמורים”.

 

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הורים וילדים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן