news08.net/ads.txt

למעלה מ- 8,000 איש השתתפו באירוע החגיגי לפתיחת הספורטק בגדרה

הספורטק החדש בגדרה הושק השבוע באירוע פתיחה חגיגי, מוסיקלי וקולינרי. למעלה מ-8000 תושבים השתתפו ונהנו מסדנאות יצירה, דוכני מזון (פוד-טראק), מהצגת ילדים ומהופעות של הזמרות עדן בן זקן ואנה זק. ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: “פתיחת הספורטק הוא הסנונית הראשונה במימוש החזון שלנו להקמת קרית החינוך והספורט”.

המושבה גדרה לבשה חג ביום שני השבוע כאשר קיימה את האירוע החגיגי והשמח לפתיחתו של הספורטק החדש במושבה בהפקה שלא נראתה כמותה. 8,000 תושבים, נוער, ילדים ומבוגרים, נהנו מסדנאות יצירה, שזירת צמות, קעקועי חינה ואיפור, אמן בלונים, דוכני מזון (בתשלום) “פוד-טראק”, מהצגת ילדים “רוני ומפרץ ההרפתקאות” ומשתי הופעות סוחפות של הזמרות עדן בן זקן ואנה זק, שגרמו להתלהבות רבה מצד הקהל והמעריצים. האירוע לווה במוסיקה שניגן הדי.ג’יי רועי מינס.

הספורטק, אשר הוקם על שטח של כ-20 דונם, כולל מגרשי כדורסל וכדורגל, כדור יד, פארק אומגות, שבילי אופניים, מתקני ספורט וכושר, מתחמי משחקים לילדים, מתקני כושר ומדשאות. הספורטק הוא חלק מהתכנית לעידוד אורח חיים בריא במושבה שמקדמת ומובילה באיכות החיים.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, עלה לבמה יחד עם חברי המועצה ובירך את התושבים והודה למפעל הפיס על התמיכה והסיוע בהפקת האירוע ולזיו דאלי, לצוותי מרכז אופק והמועצה המקומית ולמשרד הבינוי והשיכון שהיה שותף מלא להקמת הספורטק. מנהלת מחוז מרכז במשרד הבינוי והשיכון, ד”ר סיתוונית שמואלי, ציינה בפני הקהל את שיתוף הפעולה הפורה בין משרד הבינוי והשיכון לבין המועצה המקומית גדרה לקידום פרויקטים למען הקהילה והודתה לראש המועצה ולמנכ”ל על העשייה המשותפת להצלחת הפרויקט.

  ראש המועצה יואל גמליאל:

“הקמת הספורטק ואירוע הפתיחה הוא הסנונית הראשונה בהקמת קרית החינוך והספורט, שתכלול גם את התיכון הרביעי בגדרה בו ילמדו את מדעי הרפואה והספורט, מתקני ספורט חדשים ובמקביל נבנה בית ספר שלהבות. שמחתי לפגוש את התושבים שנהנו מאירוע ברמה גבוהה במיוחד”.

בסיום האירוע, אותו הנחתה מאיה גנון מנהלת מחלקת תקשורת ומדיה במועצה המקומית גדרה, היה מופע צבעוני של זיקוקין די נור. האירוע הונגש לאנשים עם מוגבלויות, כולל חלוקת מכשיר העזר לשמיעה, תרגום לשפת הסימנים, מקומות ישיבה נגישים ושירותים נגישים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן