news08.net/ads.txt

למען ההורים והתלמידים | הצעה מהפכנית של ראש עיריית לוד לשר החינוך

יאיר רביבו פנה בימים האחרונים לשר החינוך, יואב גלנט, בהצעה מהפכנית שכבר 10 שנים מציע לשרי החינוך. המכתב ששלח רביבו לשר החינוך הוא בנושא החופש הגדול. “מקווה שהשר הנוכחי ירים את הכפפה לטובת ההורים ובעיקר התלמידים, לאחר הידברות ופיצוי הוגן לעובדי ההוראה”.

כאמור לדבריו של רביבו, בכל השנה החופשות הן לפי החגים ולוח השנה העברי, ורק בקיץ זה פתאום לועזי וזה גורם לכל מיני עיוותים, למשל, עם בין המצרים או עם ראש השנה. כך, לעיתים, יש שנה שראש השנה בספטמבר והילדים מיד יוצאים לחופש אחרי כמה ימים, ויש שנה שראש השנה באוקטובר ולומדים חודש.
הפתרון של רביבו: “הצעתי היא להפוך את הקיץ לפי לוח השנה העברי ולקצר אותו כך שהחופש יתמזג ברובו עם החגים.
השיטה: לומדים עד ט’ באב (כמו למשל שקורה כיום אצל החרדים) ויוצאים לחופשת קיץ של 3 שבועות בלבד!!! (כמו בין הזמנים של החרדים).
ואז לומדים חודש מלא בחודש אלול כולו עד ראש השנה, וזה רצף מלא ואיכותי. בראש השנה יוצאים לחופשת חגים עד אחרי סוכות של 3 שבועות, שבמילא כיום זו חופשה עם חורים, (לומדים יומיים ואז חג, ואז שוב לומדים ושוב חג). לסיכום: 6 שבועות של חופש גדול, ב-2 פעימות הגיוניות. זו מהפיכה היסטורית שתירשם על שם שר החינוך שיעז לעשות סוף סוף סדר בחופש גדול שלא נגמר, ולכן שווה להגיע להבנות עם ארגוני המורים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן