news08.net/ads.txt

למען הציבור, בלי מניירות פוליטיות | במהלך הלילה: נצבעו מעברי החצייה ברחובות החדשה

את מי מעניינת קואליציה ואופוזיציה כשטובת הציבור מעל הכל? ובכן לא את אבי קינד ועו”ד קארין ברגינסקי שהניחו את היריבות הפוליטית (המשעממת, יש להודות) בצד ורקמו יוזמה משותפת וחשובה למען ביטחון ובטיחות התושבים.

לפני מספר ימים, העירה והאירה חברת המועצה ברגינסקי (מהקבוצה של מתן דיל) את תשומת הלב על מעברי חצייה בשכונת רחובות החדשה הדורשים צביעה. מחזיק תיק התחבורה אבי קינד וראש אגף התנועה והחנייה ליאור שוקרי הבינו כי לא מדובר בגחמה אלא בבעייה של ממש והלילה שלחו צוות שיצבע את מעברי החצייה לרווחת התושבים. את המבצע ליוו קינד – שגם סייע במלאכת הצביעה וברגינסקי.

״רחובות לפני הכל”, אמרו בתגובה משותפת “החלוקה לקואליציה ואופוזיציה לא חשובה כשמדובר בבטיחות תושבי רחובות״. חברת המועצה מסיעת “החינוך בראש”, אורית שרגאי אף היא תושבת שכונת רחובות החדשה. לדבריה, “לאורך כל השנה אני מקיימת קשר שוטף עם תושבי השכונה וראשי האגפים בעירייה. אני שמחה שיש הענות מהירה של ראשי האגפים ונכונות לסייע לתושבים בכל תחומי החיים. אני קוראת לכלל תושבי השכונות ברחובות לגלות מעורבות ושיתוף פעולה לשיפור חזות העיר והבטיחות”.

הערת מערכת: מילה נוספת על אבי קינד – אין ספק שמאז כניסתו לתפקיד מחזיק תיק התחבורה חל שיפור גדול בכל מה שקורה בכביש ברחובות. ועל כך – שאפו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן