news08.net/ads.txt

למרות השביתה – הצהרונים יפעלו כרגיל!

למרות השביתה של הסתדרות המורים וההשבתה של כל מוסדות החינוך – הצהרונים יפעלו כרגיל! החברה העירונית ברחובות מודיעה כי תפעיל מחר את הצהרונים בבתי הספר ברחבי העיר כרגיל, החל מהשעה 12:45 ועד 17:00. חוגי בתי התלמיד יפעלו כרגיל. רשת מעונות חלומוטף ופלאגן של החברה העירונית יפעלו מחר כרגיל החל מהבוקר.

גם במזכרת בתיה מודיעים כי הצהרונים יפעלו כרגיל. מהמועצה נמסר: “צהרוני מפגשים יפעלו כרגיל”.

בנס ציונה – מסגרות הצהרון בגני הילדים ובתי הספר יתקיימו כסדרן. עם זאת, לאור ההתרעה המאוחרת ומתוך אחריות להפעלת מסגרות עם אנשי צוות מיומנים, לא ניתן יהיה לפתוח מסגרות חינוך בשעות הבוקר מחר. עיריית נס ציונה תעשה את מירב המאמצים למציאת חלופות הפעלה יחד עם מפעילי הצהרונים וצוותי העירייה, ליום חמישי 23.6.22. מועדוני הנוער, העמק, טוסקנה ויד אליעזר – יפתחו מחר מהשעה 8 – 12 לילדי כיתות א-ג, ברישום מראש-https://lp6.me/1q73B

כזכור, הסתדרות המורים ממשיכה בעיצומים עד שתונח הצעה קונקרטית של האוצר. לדברי מזכ”לית הסתדרת המורים, יפה בן דויד, “אנחנו מנהלים כבר חצי שנה מו״מ עם פקידי האוצר אבל טרם קיבלנו אפילו הצעה קונקרטית אחת. אני קוראת שוב לשר האוצר, אביגדור ליברמן, להגיע באופן אישי ולשבת עם שרת החינוך, מנכלית המשרד, הממונה על השכר ואיתי – כבר מחר”.

בהסתדרות המורים אומרים כי נציגיהם מוכנים לשבת עד שייצא עשן לבן ומקווים שביום רביעי שר האוצר ינחה את פקידי האוצר להגיע סופסוף עם טבלאות שכר והצעות קונקרטיות לתוספות שכר לכל עובדי ההוראה בשירות המדינה. נזכיר כי הסתדרות המורים מנהלת מו”מ עם פקידי האוצר ונציגי משרד החינוך כבר מחודש ינואר.
“זאת שעת חירום לאומית וסכנה מוחשית לעתיד מדינת ישראל. רק הסכם שכר ימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך״, אמרה בן דויד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן