news08.net/ads.txt

למרות שהודיעו שלא יתמכו פוליטית באף גוף, פעילי מחאת הזבל מצטרפים לדיל; בכיר בעיריה: “המחאה מנוצלת באופן ציני גם על ידי סגן ראש עיר”

זבל

אם חשבנו לרגע שמחאת הזבל לא נפתחה כצעד פוליטי הרי שהיום (ראשון) התגלה הבלוף כאשר הודעה שהוצא המטעם “רחובותי” סיעתו של סגן ראש העיר מתן דיל הודיעה כי קייסי חזי ממובילי מחאת הזבל ברחובות, הודיעה על תמיכתה בסיעה.

לדבריה – עפ”י ההודעה שהוצאה מטעם “רחובותי”, “ההישג הכי גדול של המחאה הוא זה שמדברים על זה. הצלחנו להעלות מודעות לנושא החשוב הזה. בכל מקום, בכל חוג בית, כל הסיעות נדרשות לענות מה הן מתכוונות לעשות בנושא הניקיון. אנשים מעורים יותר, מבינים יותר ודורשים את מה שמגיע להם. כבר לא יושבים ומקטרים בינם לבין עצמם. יוצאים ועושים”.

קייסי ושות’ הצהירו כל העת שלא נהגו באופן פוליטי. יותר מכך, פעילי מחאת הזבל פנו אל המועצה לישראל יפה בניסיון לטרפד את זכייתה של העיר בתחרות “קריה יפה בישראל יפה” – ללא הצלחה. בכיר בעיריית רחובות התייחס לנושא ואמר: “יצא המרצע מן השק ולא רק זאת אלא עכשיו מתברר שכל המחאה הייתה על רקע פוליטי והיא מנוצלת באופן ציני גם על ידי סגן ראש עיר שהיה שותף לכל ההחלטות בהנהלת העירייה. משנתפרסם סקר ידיעות אחרונות לגבי דירוג ערים נקיות במדינת ישראל בהן זכתה רחובות למיקום המכובד – מקום רביעי, מסתכמות כל הטענות ומתברר שכל המחאה הייתה מחאת שווא. עיריית רחובות, ראש העיר מלול והמנכ”ל מילברג, ימשיכו לעשות הכל כדי להמשיך ולשפר את חזות העיר ואת ניקיונה”.

אגב, למרות שבחלקים מן העיר מוצבות ערימות של אשפה שלא מספיקים לאסוף –  לאחרונה בynet ו”ידיעות אחרונות” את מצעד הערים המלוכלכות והנקיות בישראל וחשפו כי רחובות היא העיר הרביעית הנקייה בישראל. ראש העיר רחמים מלול התייחס לדברים עם פרסום התוצאות וואמר: “רחובות נבחרה במקום הרביעי במדד הנקיון של ידיעות אחרונות ו- ynet! גם בבדיקה אובייקטיבית נמצא שרחובות עיר נקיה, ואני מודה לכל העובדים והמנהלים שעוסקים בכך יום יום ושעה שעה. כשהתושבים מרוצים, זה לא מקרי שרחובות נבחרה כראשונה בישראל במדד איכות החיים על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. נמשיך לעשות הכל על מנת לשמור על רחובות כעיר חמימה ואיכותית שכיף לחיות בה!”.

מנכ״ל עיריית רחובות, דורון מילברג: ״שמחנו לקרוא כי הבדיקה של ynet וידיעות אחרונות, בשילוב עם תחושות התושבים, העלתה כי רחובות במקום הרביעי בישראל מבחינת נקיון. שיקלול הנתונים מראה כי רחובות נמצאת במקום גבוה יחסית לרשויות אחרות בכל הקשור למספר עובדי הנקיון ומספר הפחים . תמיד יש מה לשפר, אך חשוב לזכור כי אובייקטיבית, רחובות נקיה. נמשיך לעבוד קשה על מנת לספק את השירות הטוב ביותר בתחום זה. אני קורא לתושבים להמשיך ולעזור לנו לשמור על רחובות נקיה, ועל סביבה נעימה״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן