“למרות שמדובר במעשה תמים, מדובר בעבירה פלילית” | רס”מ קובי לוי בדיווח על הצעיר שחצה את הגבול הימי

לאחר המקרה בו נמצא חשש לחייו של תושב פתח תקוה שחצה את הגבול הימי בין ישראל למצרים מתבהרת התמונה. הצעיר, בשנות ה-30 לחייו, פנה למוקד 100 של משטרת ישראל, ומסר כי חושש שחצה את הגבול הימי בין ישראל למצריים. הוא עוכב ע”י כוחות הביטחון המצריים ובתום שעות אחדות הוחזר לשטח ישראל ע”י יחידת השיטור הימי של משטרת אילת, יחד עם אופנועו, בהם רס”מ קובי לוי, שוטר ימי ביחידת שיטור ימי אילת שהוביל את האזרח חזרה לגבול ישראל. עם הגעתו הוא עוכב לחקירה בחשד לעבירת הסגת גבול – ובתום חקירתו שוחרר. היום התקבלה ההחלטה על סגירת התיק כנגדו.

לדברי רס”מ קובי לוי, “יחידת השיטור הימי באילת הובילה את הצעיר לשטח ישראל. למרות שמדובר במעשה תמים, מדובר בעבירה פלילית ולכן נפתח נגדו תיק חקירה. אנו קוראים לכל משתמשי הים לשאת באחריותולא להתקרב לגבולות הימיים”.

ממשטרת ישראל נמסר כי “חציית גבול ימי ללא היתר אסורה על פי החוק ותגרור עמה פתיחת הליך פלילי כנגד מבצעה. אנו קוראים לציבור משתמשי הים לנהוג באחריות הנדרשת ובכובד ראש עם היציאה לפעילות ימית. במפרץ אילת בפרט, יש להימנע מלהתקרב לגבולות הימיים עם המדינות השכנות. מומלץ להצטייד במכשיר סלולארי מוגן רטיבות, על מנת לאפשר הזעקת סיוע בעת מצוקה ויצירת קשר עם מוקד 100 של משטרת ישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן