news08.net/ads.txt

לסרט הזה (במוצ”ש הקרוב) אתם חייבים להגיע ▪︎ איך ליצור הר | העלות: 20 שקלים בלבד!

אחרי הקורונה ומבצע “שומר חומות” בתי הקולנוע נפתחים וגם אירועי התרבות. ואם כבר ללכת לאנשהו – שיהיה שווה את זה. מועדון “דוקו לייף” חוזר לפעילות עם סרט פורץ דרך “איך ליצור הר” וכפי שמחדדת זאת יוזמת אירועי הדוקו, חברת המועצה איטל בציר-אלשיך: “זהו רעיון שנתפס היום כמשוגע והזוי, יתגלה מחר כנורמלי ומקובל”

מתי? ב-29 במאי, מוצ”ש הקרוב. בשעה 21:15. איפה?? בבימת הנוער. כמה? 20 שקלים בלבד!!! הרשמה בלחיצה כאן

אל מועדון דוקו לייף נרשמו עד כה מאות תושבים ובמסגרתו מוצעת צפייה בסרטי דוקו העוסקים בסוגיות אקטואליות הקשורות לחברה וסביבה, לצד הרצאת אורח, במחיר סמלי (20 שח בלבד) כולל כיבוד קל (מומלץ לבוא עם כוסות רב פעמיות).

הסרט הקרוב: “איך ליצור הר”, (דנמרק 2020, 55 דקות, אנגלית ודנית), יוקרן כאמור במוצ”ש הקרוב וישלב הרצאת רקע קצרה מאת תומר יפה, מומחה סביבה. העלילה בקצרה: על גג מפעל ענק למיחזור אשפה בקופנהאגן בונה האדריכל השאפתן ובעל הדימיון הפרוע ביארק אינגלס פארק עצום, שבליבו מסלול סקי. כל זה קורה כשהבירוקרטיה מחליטה לתת לאדריכל יד (כמעט) חופשית קורים נסים, וגג של מפעל ענק למיחזור אשפה הופך לפארק ירוק, שבליבו הר קסמים המהווה מסלול סקי גלישה למשך 365 ימים בשנה.

ביארק אינגלס, אדריכל עטור פרסים, שבנה בקופנהאגן מבנים מיוחדים להפליא (בית חולים פסיכיאטרי בצורת פתית שלג, פרויקט מגורים שצורתו לולאה אינסופית ועוד), החליט להעניק לעירו השטוחה הר – לטיפוס, טיול, רכיבה על אופניים וסקי – ובאותה הזדמנות גם להפוך את מה שצפוי היה להיות כתם מכוער בנוף הירוק והרגוע – לאטרקציה. תהליך הבנייה המורכב נמשך למעלה מתשע שנים, אבל ביארק אינו מוותר: הוא אפילו מכריח את ארובות המפעל לפלוט טבעות עשן מושלמות.

לדברי חברת המועצה איטל בציר אלשיך, מחזיקת תיק פיתוח בר קיימא ותיק חדשנות, “הסרט מעורר השראה ולכן ממליצה בחום למקבלי ההחלטות בתחום מדיניות של תכנון ובנייה בערים ובארץ, לתושבים ובכלל, לצפות בסרט החדש ולראות כיצד רעיונות חדשניים מקבלים ביטוי במרחב העירוני שהוא עמוס באתגרים תכנוניים. בסרט ניתן לראות כיצד שילוב של רצון, יצירתיות, חדשנות לצד צמצום של בירוקרטיה מהווה קרקע פורייה לרעיונות וליצירת פרויקטים ציבוריים יפים ופרקטים. כאלו המתמזגים בסופו של דבר עם תפיסת קיימות ושמירת הסביבה בתוך העיר”.

“בשנים האחרונות הריני שותפה בקידום פרויקטים חדשנים גם בתחום של תכנון ובנייה כמו: היוזמה שהובלתי להקמת קירות ירוקים באזור העירייה והקניון בתמיכת ראש העיר והמנכ”ל. בימים אלו יוצא אף מכרז בתחום ובשת”פ עם סגן ראש העיר – יניב מרקוביץ. לפני כשנה כשביקשתי לקדם יוזמה להקמת גגות ירקות על מבני ציבור (כמו על גגות מתנ”סים של רשת “חוויות”), רבים הרימו גבה ואמרו שהרעיון הזוי ולא ישים (למרות שהמגמה בארץ תופסת תאוצה). אני מזמינה גם את אותם סקפטיים, לצפות בסרט ולגלות ששגעון זה עניין זמני”, הוסיפה.

מתי? ב-29 במאי, מוצ”ש הקרוב. בשעה 21:15. איפה?? בבימת הנוער. כמה? 20 שקלים בלבד!!! הרשמה בלחיצה כאן

להזמנה כרטיסים טלפונית: 08-9232200 ובאתר www.beithaam.co.il

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן