news08.net/ads.txt

לעיני הילד: האב דחף את האם, משך את תיקיה, אחז בה בחוזקה וניפץ את הסלולארי שלה

אלימות אשה ילד

כתב אישום הוגש השבוע כנגד זוג הורים אשר השתתפו לפני כחודש במסיבת הסיום של ילדם המשותף, לאחר שנוצר ביניהם ויכוח שגלש לכדי אלימות.

פרקליטות המדינה הגישה כתב אישום לבית משפט השלום ברחובות נגד אביו של הילד שהשתתף עם בת זוגו לשעבר במסיבת הסיום שנערכה לבנם המשותף. על פי כתב האישום פנה הגבר לאשה ושאל מדוע בן זוגה הנוכחי ממתין מחוץ לגן, בת הזוג השיבה כי הוא איננו באזור תוך שהשניים צועקים זה על זו.

האב משך את בנם אליו כאשר זה אחז ביד האחרת באימו. השלושה הלכו לעבר מכוניתו של האב תוך שהוא מאיים עליה: “את תסבלי, את תחטפי” – ובזמן הזה הקטין אשר נבהל מהמריבה ביניהם, בכה. לפי הפרטים שהגישה הפרקליטות, הניח האב את הילד במושב האחורי וחגר אותו בחגורת הבטיחות. לאחר מכן התקרב אליה, דחף אותה, משך שני תיקים שהחזיקה, חיבק אותה בחוזקה, לקח את מכשיר הפלאפון שלה והטיח אותו על הרצפה. כעת הוא יתמודד עם כתב אישום בגין היזק לרכוש במזיד ותקיפת סתם כלפי בן זוג.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן