news08.net/ads.txt

לפנות בוקר: הולך רגל, בן 82 נהרג בתאונה קטלנית ברחובות

סמוך לשעה 5:00 אירעה תאונת דרכים קטלנית ברחוב אחד העם ברחובות, כאשר הולך רגל נפגע מרכב ונהרג. תחילה הוערך גילו של ההרוג כבן 70 אולם לאיר בדיקה נמצא כי מדובר בבן 82.

נתן נוישטט ר״צ זק״א רחובות: “מדובר בבן 82 תושב העיר, שעבד בחנות סמוך למקום התאונה כאשר חצה את הכביש רכב פרטי שהגיע ככה״נ במהירות פגע בו בעוצמה רבה. כשהגעתי לזירה ראיתי את הולך הרגל שכוב במרכז הכביש סמוך למעבר חציה כשהוא ללא הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית, לצערי עוצמת הפגיעה היתה קשה וקטלנית, צוותי מד״א נאלצו לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א שפלה טיפלו בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת ע״י המשטרה״.

☝️(צילום: יחזקאל איטקין)

יעקב יונגרייז וחיים רוזנשטיין חובשים באיחוד הצלה סיפרו: “כשהגענו לזירה נתקלנו בהולך רגל שסבל מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפגיעת רכב פרטי. למרבה הצער צוות ניידת טיפול נמרץ נאלצו לקבוע את מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל”.

ממד”א נמסר כי בשעה 05:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על הולך רגל שנפגע מרכב ברחוב אחד העם ברחובות. חובשים ופראמדיקים של מד”א דיווחו על גבר עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

חובש רפואת חירום במד”א שמעון פרש סיפר: “כשהגעתי למקום התאונה ראיתי את הפצוע, גבר כבן 70 שוכב על הכביש מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מחבלת ראש ומפגיעה רב מערכתית. יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ שהגיעו למקום ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. נהג הרכב שהיה מעורב בתאונה נבדק במקום ופונה במצב קל לבי”ח קפלן בעיר”.

☝️(צילום: דוברות מד”א)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן