news08.net/ads.txt

לפנות בוקר: מעצר חשוד באילת

מעצר חשוד לפני זמן קצר בעיר אילת – כך דיווח העיתונאי עמאר אסדי לפנות בוקר (שני) בחשבון הטלגרם שלו. לחדשות 08 אמר כי ככל שידוע לו כוחות הבטחון והמשטרה עצרו חשוד שעל פי המידע מתכוון ‘לעשות משהו’, בינתיים נעצר ונלקח לחקירה. מבירור מול גורמי משטרה נמסר כי מדובר באירוע על רק פלילי ולא על רקע לאומני.

צפו בתיעוד המעצר-לחצו כאן

https://www.youtube.com/shorts/FvgYaB_hsz0

הפיגוע בתל אביב בו נרצחו שלושה ישראלים – שני חברי הילדות מכפר סבא תומר מורד ז”ל (27) ואיתן מגיני ז”ל (27) ותושב קיבוץ גניסר, ברק לופן ז”ל (35) –  עורר שוב את השטח הבטחוני בכל הארץ בכלל ובפרט בעיר התיירות של ישראל אילת. כוחות מעובים של משטרת מרחב אילת, בהובלת מפקד המרחב נצ”מ משה פינצ’י, בתגבור כוח של חיילי צה״ל מחטיבת יואב, פרוסים ברחבי העיר אילת, בטיילת, במרכזי הקניות, איזורי התיירות והחופים. יותר מכך, מחסומי הכניסה לעיר בכבישים 12 ו-90 מאויישים 24/7, כל זאת כדי להבטיח את שלומם ובטחונם של תושבי העיר אילת ואורחיה.

בתדריך שנערך בראשותו לכוחות אמר מפקד מרחב אילת, נצ״מ משה פינצי: ״זוהי משימה לאומית ויש להגדיל בחשיבותה, על רקע המצב הבטחוני ולצד תקופת חגי ניסן והרמדאן. אנו מחוייבים לשמור על שלומם ובטחונם של הבאים בשערי אילת ותושביה ולאפשר את להם את שגרת החיים השלווה והבטוחה״. ממשטרת ישראל נמסר עוד: “אנו קוראים לכל אזרחי ישראל להמשיך ולגלות עירנות לנעשה בסביבתם ולדווח למוקד 100 של משטרת ישראל בכל אירוע חריג”.

כזכור, משטרת ישראל רשמה הישג בשבוע החולף כאשר שוטרי יחידת האופנועים ביחד עם המשל”ט העירוני הצליחו לעצור תוך דקות בן מיעוטים כברשותו סכין בטיילת החופים הצפוניים. ראש העירייה אלי לנקרי ברך את עבודת המשטרה ואת הפעולה המהירה של נציגת מוקד המצלמות – לידיה לבבי שהביאה לאיתור מהיר של החשוד והדגיש את החשיבות בערנות של הציבור. ״לעיר אילת יש מעטפת הגנה ושיתוף פעולה ייחודי בין כל גופי הביטחון, החירום וההצלה. פעלנו לתגבר את האבטחה וגם את פעולות המשטרה כולל איוש מחסומי הכניסה לעיר, לטובת ביטחון תושבי העיר והנופשים בה.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן