news08.net/ads.txt

לפני החתונה עוצרים בדרבי – החתן, אייל גולן: “אוטוטו בן 49, אבל חיידק הכדורגל לא עוזב אותי”

אייל גולן, זמר העשור ונשיא הפועל מרמורק חידש את כרטיס השחקן שלו וצפוי ליטול חלק בדרבי בגביע האזורים בשמינית הגמר מחוז דרום ב-25.02. זהו מפעל חדש שהוקם ע”י ההתאחדות לכדורגל, ויפגיש בין מרמורק לשעריים. הזמר כבר החל להתאמן בשבועיים הקרובים עם הקבוצה שנמצאת בתקופה מצוינת בליגה. גולן, ששיחק בעברו גם בשעריים ולאחר מכן במרמורק. הזמר מיהר לשתף את רגשותיו לקראת הדרבי הקרוב.

אייל גולן

בחשבונו הפרטי באינסטגרם, גולן לא יכל להסתיר את ההתרגשות: “מתכונן לדרבי. ביום שלישי 25.2 דרבי רחובותי מרמורק מול שעריים. אוטוטו בן 49 אבל “חיידק הכדורגל לא עוזב”. מקווה ליטול חלק במשחק הזה אפילו ל-20 דקות אם יצא. בכל מקרה זה מאוד מרגש ללבוש שוב את המדים של מרמורק עם מספר 10 על הגב”.

בראיון שערך עם כתבת ידיעות אחרונות, לירן ביטון, סיפר גולן על היריבות העירונית: “שעריים ומרמורק זה כמו חתול ועכבר. על מה היריבות? אני לא יודע לשים את האצבע. זה הגיע למצב שיש בעיר בית קברות לשעריים, כביש שמפריד ובית קברות למרמורק”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן