news08.net/ads.txt

לפני ואחרי: שכונת “אופיר” באילת עתידה לשנות את פניה

שכונת “אופיר” מבין השכונות הוותיקות באילת עתידה לשנות לגמרי את פניה. כידוע, בשנים האחרונות עברה שכונת “אופיר” שתי מתיחות פנים משמעותיות. השכונה המשתרעת על שטח נרחב בין הרחובות לוס אנג’לס, ארגמן, ששת הימים ויותם, עברה חיזוק מבנים מפני רעידות אדמה בשבעה בניינים ושודרגו עוד עשרות בניינים ומתחמים במסגרת פרויקט “שפץ בניינך”.

בעת הזו מבצעת העירייה באמצעות החברה הכלכלית לאילת (חכ”א) ותאגיד המים והביוב של אילת “עין נטפים” עבודות המשך לשדרוג רחובות גרופית, תכליל ופטיו מדברי. העבודות כוללות החלפת תשתיות המים והביוב, פיתוח המרחב הציבורי, שדרוג כבישים ומדרכות, חניות, תאורה, גינון ועוד. 

לצד אלה, עתידה שכונת “אופיר” להיכלל בתכנית האסטרטגית של התחדשות עירונית בשכונות הוותיקות שמובילה העירייה באמצעות מינהל ההנדסה. במסגרת זו מקדמת כאמור העירייה, שינוי תב”ע שיאפשר התחדשות עירונית על ידי חיזוק ועיבוי מבנים כולל בניה של כ-500 יחידות דיור חדשות. התכנית עצמה הוצגה לתושבים באמצעות כנס שיתוף ציבור שהתקיים בחודש שעבר באמצעות הזום. אינג’ אסף אריכא – מהנדס העיר ציין, כי הכוונה היא ליצור מודל של שכונה לדוגמה מבחינה חברתית וכלכלית כולל ליווי של יועץ חברתי. התכנית לאחר אישורה, תכלול כאמור חיזוק מבנים שאינם עומדים בתקן רעידות אדמה, שיפור המגורים בשכונה, תוספת מגורים, שדרוג המרחב הציבורי והשבחת איכות החיים של תושבי השכונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן