news08.net/ads.txt

לפני זמן קצר: פעוטה ננעלה ברכב ברמלה

הערב (שני) התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת פעוטה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה ובני משפחתה ברחוב אבא אחימאיר ברמלה.

צמרת גבע, אחראית מתנדבות מחוז מרכז, ענתה לשיחה במוקד, לקחה את הפרטים והזעיקה מתנדבים לכתובת. ניסים שרביט, סג”מ סניף רמלוד, אברהם ארנון, רזי יפת ושי גולדברג, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד שברשותם חילצו המתנדבים בשלום את התינוקת, ללא גרימת כל נזק לרכב.

רזי מספר: “מדובר על תינוקת בת מס’ חודשים שננעלה בשגגה. אני עובד בסמוך ויצאתי מיד לחלץ. זו תחושה נפלאה לראות את המשפחה מוציאה מהרכב את התינוקת הקטנה. פעם ראשונה שאני באופן אישי מחלץ ילד מרכב נעול. המשפחה הודתה מאוד.”

צמרת גבע המוקדנית הוסיפה: “קיבלתי שיחה מגברת שאמרה שהרכב ננעל לה כשהתינוקת שלה בפנים. לקחתי פרטים והזעקתי מתנדבים. כל הזמן נשארתי על הקו עם האמא, הרגעתי אותה, התעניינתי בשלום התינוקת ודאגתי שישעשעו אותה. ככה התינוקת והאמא נשארו רגועות עד הגעת המתנדבים. היא לא הפסיקה לומר כמה טוב שיש אותנו. עבורי בזמן שיחה שכזו כל העולם מסביב נשכח ואני מרוכזת במטרה של חילוץ התינוקת בצורה נקייה ובטוחה. זה סיפוק אדיר ברגע שמודיעים שחולצה בשלום.”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן