news08.net/ads.txt

לפני פסח: מחנה מגניב לילדים עם סבתות וסבים – בטבע

תכירו את הקייטנה הכי שווה בפסח – שתיערך בגן יבנה

ב”עם הטבע – מרחב חברתי ירוק” בגן יבנה מציעים דרך להעסיק את הילדים יחד עם הסבתות או הסבים  ביומיים הכי חיוניים שלפני החג.

מדובר במחנה מגניב בטבע, שמזמין את אותם סבים וסבתות שהילדים “הונחתו” עליהם על ידי ההורים לקראת החג, שיכללו הרפתקאות ומשחקי יער תוך חקירת הסביבה, מלאכות ויצירה מהטבע, פיסול באדמה, סיורי ליקוט, בישול על מדורה והכנת ארוחות בריאות מצמחים אורגניים שגדלים במקום.

“ממש לכאן, במרכז גן יבנה, יוכלו הסבים והסבתות להגיע עם הנכדים וליהנות ממרחב של עצים, אדמה, מים ובעלי חיים תוך כדי פעילות כייפית שבבסיסה פדגוגיה מפותחת”, מסבירה אורלי קנת, מנהלת “עם הטבע”.

המחנה יתקיים בתאריכים 3-4 באפריל, מ-8:30 בבוקר ועד 14:00 בצהריים, מתאים לילדים בכיתות א-ג / גילאי 5-9 ולסבתות ולסבים שלהם.

מחיר המחנה מדורג ומוזל בהתאם למספר המשתתפים מכל תא משפחתי. לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן >>  https://bit.ly/3Z5YHRH

נציין עוד כי מחקרים מרחבי העולם מצביעים על כך שילדים גדלים היום בסביבה סטרילית, צמודים למסכים אלקטרוניים ובחסך גדול של פעילות פנאי יצירתית ומשחקית. הפעילות במסגרת המחנה מקרבת אותם חזרה אל האדמה, אל הפשטות ובעיקר – אל ההנאה של הביחד.

צילום: עם הטבע – מרחב חברתי ירוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן