news08.net/ads.txt

לפני שפוזרה: נציגי פרלמנט הילדים של רחובות יצאו לסיור בכנסת ישראל

נציגי פרלמנט הילדים של רחובות המתפקדים כ”כנסת צעירה” שמייצגת את ילדי העיר במגוון תחומים – יצאו לסיור בכנסת ישראל, זמן קצר לפני שפוזרה.

פרלמנט הילדים פועל במסגרת מחלקת הילדים והנוער באגף החינוך של עיריית רחובות, הם פועלים לקידום אמנת זכויות הילד הבינלאומית בבתי הספר ובנושאים חשובים נוספים. הנציגים הצעירים המסכמים בימים אלה פעילות של שנה, הגיעו ללמוד על עבודתה ופועלה. כמו בכנסת, נפגשו גם נציגי הפרלמנט במסגרת מפגשי וועדה ומליאות ומקדמים יחד יוזמות עבור ילדי העיר. הסיור היה מרתק ביותר והוכיח לילדים כי תפקידם כנציגי הילדים חשוב ביותר ויש להם את הכוח להשפיע.

אסף אל- בר, מחזיק תיק נוער וצעירים: “אחת ממטרותיו המרכזיות של תיק ‘מעמד הילד’ הנו העצמת ילדים על ידי הגברת המודעות שלהם לזכויותיהם ולאפשרות הפעולה העומדות בפניהם. הביקור בכנסת, קבלת התחושה שהכנסת איננה מקום מרוחק ומנותק אלא מקום שבו פועלים בני אדם ממשיים, הנה חלק מתהליך זה. נדבך חשוב נוסף הוא כמובן הקשר עם אגפי העירייה השונים ולימוד האופן בו ניתן ליצור שינוי”.

אבי יוספי, מנהל מחלקת ילדים ונוער: “פרלמנט הילדים הינו כלי להעצמת ילדים עוד מבית הספר היסודי, הדרישה אליו עולה משנה לשנה והילדים מביעים שביעות רצון גבוהה מהפעולות והמעורבות החברתית לאורך השנה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן