news08.net/ads.txt

לקח הימור: המשטרה סגרה עסק שהפר הנחיות והפעיל במקום הימורים לא חוקיים

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף קורונה בישראל: משטרת ישראל קיימה שימוע בליווי מקצועי של תובעת הרישוי והוציאה צו סגירה מכח סעיף 78 לפקודת המשטרה וזאת למשך 30 ימים.

במסגרת פעילות האכיפה של משטרת ישראל בסיוע למשרד הבריאות בבלימת התפשטות נגיף קורונה ובהמשך לכך שמבוצעות מידיי יום עשרות בקרות ברחבי העיר אשדוד, הגיעו השוטרים אתמול לעסק בעיר והבחינו כי המקום פתוח לקהל הרחב ובפנים שהו לקוחות שישבו במקום ושיחקו משחקי מחשב הנחזים להיות משחקי הימורים. העסק במהותו משמש למוצרי פרסום,אך הפעיל תוכנות מחשב למשחקי הימורים. השוטרים הדגישו את הוראות צו הבריאות והתקנות שעת חירום למחזיק המקום ונרשמה לו הודעת קנס בסך 5000 ש”ח בגין עבירה של הפעלת מקום או עסק בניגוד. בנוסף,גם ללקוחות המקום נרשמו הודעות קנס בסך 500 ש”ח כל אחת בגין עבירה של יציאה למרחב הציבורי שלא למטרות המנויות בתקנה 2 לתקנות שעת חירום-הגבלת פעילות.

אמש,12/4/2020, התקיים שימוע בפני סגן מפקד מרחב לכיש ובסיומו הורה על הפסקת העיסוק בעסק וזאת למשך 30 ימים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן