בצל ההתפשטות של וריאנט דלתא, היום (ראשון) יתכנס לראשונה קבינט הקורונה החדש. אחרי החזרת המסכות בשטחים הסגורים, במשרד הבריאות שוקלים להמליץ על החמרה בהגבלות למרות שראש הממשלה עדיין חושב שצריך להמתין. בין היתר, נשקל להחזיר את חובת עטיית המסכות בשטחים הפתוחים ולצמצם התקהלויות. במקביל, בגדרה מדווחים על 4 מאומתים חדשים ביישוב. במועצה הרתיעו את התושבים: "לשמור על הנחיות משרד הבריאות, לחזור ולהקפיד על עטיית מסכה במקומות סגורים". בנוסף לכך, נמסר בהודעה כי ביום ראשון (4.7) ייפתח מתחם חיסונים לגילי 15-12.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








