news08.net/ads.txt

לקראת המונדיאל: רונבי במבצעי ענק על מסכים

רונבי

אימפריית הצרכנות בעיר, “רונבי”, מציעה לקראת המונדיאל מגוון מסכים במחירים אטרקטיביים  ביותר החל מ-590 שקלים

מונדיאל 2018 הוא סיבה מצוינת להתחדש במסך איכותי. הטורניר ה-21 במספר של גביע העולם בכדורגל שייערך לראשונה ברוסיה, החל מה-14 ביוני ויימשך חודש ימים מביא עימו גל של מבצעים באימפריית “רונבי”, אחד העם 11 רחובות.

לכבוד המונדיאל יוצאים ב”רונבי” במבצעי ענק על מסכי Innova האיכתיים, החל מ-590 שקלים למסך 32 אינץ’ ועד ל-6,900 שקלים על מסך 75 אינץ’ המדיע עם עידן, 4k smart וכולל הובלה והתקנה. כמו כן מוצעים גם מקרן קול ב-390 ש”ח,מקרן דגם MX532 ב-1,690 ש”ח ומסך הקרנה תלוי בגודל 180*180 ב-250 ש”ח בלבד.

ב”רונבי” שנפתחה בשנת 1991, נהנים הלקוחות מחוויית קניה ייחודית במתחם ענק המשתרע על פני 500 מ”ר ב-3 מפלסים מדורגים. לכל קומה מחלקות הייעודיות לה ובין היתר מוצעים במרכז הענק ציוד ומיכון משרדי, ריהוט משרדי, מוצרי טכנולוגיה ומיחשוב, שירותים משרדיים, מוצרי ואביזרי חשמל, מוצרי אומנות ויצירה, מתנות, ספרי לימוד ועוד – כל אלה במחירים נוחים, למוסדות ולפרטיים, הכל תחת קורת גג אחת.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן