מבזקים
דיווח ראשוני: תקלה נרחבת ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם כביש 35: רכב התהפך בתאונה קשה סמוך לברכיה, שני פצועים חולצו במצב בינוני פרסום ראשון: כתב אישום חמור נגד נהג מונית מאשקלון שביצע מעשים מגונים בנוסעת בינה מלאכותית בקלפי: מכפיל כוח אסטרטגי או סכנה לאמון הציבור? אבריאל בן דור בטור מיוחד מחווה מרגשת ומצמררת: נשקו האישי של רנ"ג איתמר אלוס ז"ל מאופקים הוענק לבני משפחתו סכנה לבריאות הציבור: משרד הבריאות מזהיר מפני שמן זית מזויף באמצע הרחוב, לאור יום: ירי באשדוד; בן 23 הובהל לבית החולים "תעשי פול גז": ילדה בת 14 מאור יהודה לקחה את הרכב של אמא שלה ויצאה לסיבוב מסוכן עם החברים נהגים, שימו לב: חסימה ושינוי זמני בהסדרי התנועה הלילה בכביש 200 אחרי 35 שנה: מהפכת הענק בהיכל התרבות של אור יהודה יוצאת לדרך המשטרה סגרה בבת אחת שישה בתי עסק בנגב מחשש שיהפכו למטרות ירי דירה בהנחה: אלפי משפחות מתחרות על דירה בכפר סבא, יהוד, מזכרת בתיה ואילת בת ים: בני נוער ממשפחות מילואים וכוחות הביטחון פתחו את הקיץ על הגלים אחרי יותר מ – 30 שנות יריבות: הבבא ברוך הגיע להילולה של משפחת איפרגן בנתיבות בירה, רוק וחגיגות 30: פסטיבל הבירה של מודיעין חוזר עם הג'ירפות ומרסדס בנד קריית גת בקזחסטן: העיר מציגה את עצמה לעולים פוטנציאליים ביריד עלייה ראשון מזה 11 שנים בבאר שבע מצאו דרך חדשה להילחם באלימות ברשת: הילדים עצמם הפכו לשומרי הסף של הוואטסאפ ראש העין הוכרה כיישוב זכאי לרישיון נשק אישי מבצע הצלה במעמקי אילת: אלמוג ענק במשקל 80 ק"ג הועבר למקום מבטחים קריית עקרון נערכת לקיץ: שולחנות עגולים למניעת אלימות בקרב בני נוער

לקראת הקמת בית חולים חדש בנגב: שר הבריאות נפגש עם ראש העיר באר שבע

ראש העיר רוביק דנילוביץ': "אני מבקש להודות לשר על הביקור ועל מאמציו לפעול לצמצום פערי הבריאות לרווחת התושבים. חיזוק באר שבע והנגב זה אינטרס לאומי!"

שר הבריאות אוריאל בוסו נפגש עם ראש העיר באר שבע רוביק דנילוביץ' וקיים איתו ישיבת סטטוס ראשונה לאחר החלטת הממשלה ההיסטורית להקמת בית החולים החדש בעיר.

במסגרת הביקור בבירת הנגב קיים השר ישיבת עבודה באולם מועצת העיר יחד עם ראש העיר דנילוביץ', סגן ראש העיר אושרי אביכזר, מנכ"לית העירייה אבישג אבטובי, חברי מועצה, מנהלי אגפים וגורמים נוספים בעירייה.

השר בוסו ביקש לשמוע כיצד מתקדם תהליך ההקמה ומתי צפויות להתחיל העבודות במתחם שיועד לבית החולים החדש ושמח לשמוע שהנחת אבן הפינה צפויה להתקיים בקרוב, ככל הנראה במהלך השבועות הקרובים.

בנוסף, נדונו בישיבה צעדים שיסייעו בצמצום פערים בתחום הבריאות בעיר באר שבע ותוכניות אפשריות להכשרת כוח אדם רפואי בנגב.

שר הבריאות אוריאל בוסו:

"הגעתי לעיר באר שבע כדי לבחון יחד עם ראש העיר כיצד ניתן לזרז את תהליך הבנייה של בית החולים החדש. שמחתי לשמוע שהעירייה והעומד בראשה רתומים ופועלים להתחיל בהקמה בזמן הקרוב. משרד הבריאות בראשותי יסייע ככל הניתן על מנת שנוכל לראות את האבן הראשונה מונחת ואת הטרקטורים מתחילים לעבוד במתחם בית החולים".

ראש העיר רוביק דנילוביץ':

"אני מבקש להודות לשר על הביקור ועל מאמציו לפעול לצמצום פערי הבריאות לרווחת התושבים. חיזוק באר שבע והנגב זה אינטרס לאומי!"

 

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

קבוצת ערים
קטגוריות

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.

צילום: דוברות השר

דילוג לתוכן