לקראת הקמת בית חולים חדש בנגב: שר הבריאות נפגש עם ראש העיר באר שבע

ראש העיר רוביק דנילוביץ’: “אני מבקש להודות לשר על הביקור ועל מאמציו לפעול לצמצום פערי הבריאות לרווחת התושבים. חיזוק באר שבע והנגב זה אינטרס לאומי!”

שר הבריאות אוריאל בוסו נפגש עם ראש העיר באר שבע רוביק דנילוביץ’ וקיים איתו ישיבת סטטוס ראשונה לאחר החלטת הממשלה ההיסטורית להקמת בית החולים החדש בעיר.

במסגרת הביקור בבירת הנגב קיים השר ישיבת עבודה באולם מועצת העיר יחד עם ראש העיר דנילוביץ’, סגן ראש העיר אושרי אביכזר, מנכ”לית העירייה אבישג אבטובי, חברי מועצה, מנהלי אגפים וגורמים נוספים בעירייה.

השר בוסו ביקש לשמוע כיצד מתקדם תהליך ההקמה ומתי צפויות להתחיל העבודות במתחם שיועד לבית החולים החדש ושמח לשמוע שהנחת אבן הפינה צפויה להתקיים בקרוב, ככל הנראה במהלך השבועות הקרובים.

בנוסף, נדונו בישיבה צעדים שיסייעו בצמצום פערים בתחום הבריאות בעיר באר שבע ותוכניות אפשריות להכשרת כוח אדם רפואי בנגב.

שר הבריאות אוריאל בוסו:

“הגעתי לעיר באר שבע כדי לבחון יחד עם ראש העיר כיצד ניתן לזרז את תהליך הבנייה של בית החולים החדש. שמחתי לשמוע שהעירייה והעומד בראשה רתומים ופועלים להתחיל בהקמה בזמן הקרוב. משרד הבריאות בראשותי יסייע ככל הניתן על מנת שנוכל לראות את האבן הראשונה מונחת ואת הטרקטורים מתחילים לעבוד במתחם בית החולים”.

ראש העיר רוביק דנילוביץ’:

“אני מבקש להודות לשר על הביקור ועל מאמציו לפעול לצמצום פערי הבריאות לרווחת התושבים. חיזוק באר שבע והנגב זה אינטרס לאומי!”

 

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: דוברות השר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן