news08.net/ads.txt

לקראת יום האישה הבינלאומי הקימה תנועת נשים עושות שלום את אוהל האימהות

ציפי לבני, ח”כ לשעבר באוהל האימהות של תנועת נשים עושות שלום: “גם אם אני עוזבת את החיים הפוליטיים, לא אתן לתקווה לשלום לעזוב את מדינת ישראל”

כ-500 נשים צעדו היום (שישי) לכיכר רבין לעצרת פתיחת אוהל האימהות של נשים עושות שלום. לקראת יום האישה הבינלאומי הקימה תנועת נשים עושות שלום את אוהל האימהות בכיכר רבין והיא תפעיל אותו עד הבחירות. עוד נכחו: ח״כ לשעבר, ציפי לבני, ח״כ תמר זנדברג, ח״כ מוסי רז ומהרטה ברוך רון.

נשים עושות שלום ועוד מאות נשים צעדו מרחבת מוזיאון ת”א לכיכר רבין, שם החלה עצרת פתיחת אוהל האימהות בהשתתפות ח”כ לשעבר ציפי לבני, יעל דקלבאום בשירת תפילת האימהות, סיגל חמידייס מירה עילבוני ודיאן קפלן בשירה משותפת, ההרכב המוזיקלי ילדות גדולות ועוד.

לבני: “גם אם אני עוזבת את החיים הפוליטיים לא אתן לתקווה לשלום לעזוב את מדינת ישראל. נשים הרימו את דגל השלום לא בגלל עולם הדימויים השקרי, המעצבן, ששלום זה עניין של נשים חלשות, ההיפך. אנחנו מבינות ששלום וביטחון הן שתי מילים שהולכות ביחד. אנחנו המין החזק. כשאנחנו נלחמות על העתיד של הילדים שלנו, אנחנו לא מפחדות מאיך יקראו לנו כי אנחנו יודעות שאנחנו צודקות. אנחנו קוראות לכל המנהיגים, אל תפחדו, תאמרו שלום, תילחמו שלום, תחליטו שלום גם אם זה יקרה יום אחרי הבחירות, אל תברחו ממה שחובתכם לעשות למען מדינת ישראל.

אנחנו היום אומרות גם metoo ,metoo בביטחון, בקבלת החלטות על העתיד שלנו, בקבינט, בהנהגה, באותם מקומות שבהם יתקבלו החלטות על העתיד שלנו. אנחנו בטוחות בעצמנו, בדרך שלנו, במה שאנחנו מאמינות בו, במדינת ישראל חזקה מספיק לעשות שלום, בטוחות בזהות שלנו. גם אני לא אוותר על השלום וביחד נמשיך להיאבק”.

אוהל האימהות יהיה בית לנשים עושות שלום – יהודיות וערביות, חילוניות ודתיות. באוהל יעסקו בפוליטיקה של כבוד, הכלה, שוויון וחיבור ויקראו לשים בראש סדר היום של הבחירות את נושא הפתרון המדיני המוסכם. באוהל יוצגו סרטים, יתארחו מועמדות ומועמדים לכנסת מכל הקשת הפוליטית ויערכו סדנאות, הרצאות, מפגשים ומעגלי שיח.

נשים עושות שלום היא תנועת שטח א-מפלגתית, המונה מעל ל-40,000 פעילות מכל גווני הקשת הפוליטית. התנועה איננה תומכת ביוזמה ספציפית, אלא פועלת לקידום הסכם מדיני ולשילוב נשים בהליכי הפיוס וקבלת החלטות, בהתאם להחלטה 1325 של האו”ם, הקובעת כי שילובן של נשים בתהליכים אלה מגביר את הסיכוי להגעה להסכמי שלום.

(צילום: נשים עושות שלום)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן