news08.net/ads.txt

לקראת יום ההתרמה השנתי של אקי”ם: אבי לנצמן והחניכים בסדרת מפגשים בבתי הספר, בסימן “חברה חזקה היא חברה מכלילה”

מרגש וקסום: לקראת יום ההתרמה השנתי של אקי”ם שייערך ב-22.1, יוצאים יו”ר אקי”ם ברחובות מלווה בחניכים ובצוות לסיור בין בתי הספר בעיר, כדי להעביר את המסר של שילוב וקבלת השונה. תחילה ביקרו בחטיבה א’ בקריית החינוך דה שליט והיעדים הבאים הם ביקורים בבית ספר רון ארד ובקריית החינוך למדעים.

אבי לנצמן סיפר היום (רביעי) בצהריים: “צירפתי לצוות שלושה חניכים מהוסטל השומרים – תמר שסיפרה לתלמידים על חייה בהוסטל ועל לימודיה באוניברסיטת בר אילן, שימי שסיפר על שירותו הצבאי בבסיס תל נוף כחלק מפרויקט “שווים במדים” וישראל שהצליח להדביק ולהלהיב את האווירה בשירה מרגשת. בנוסף הצטרפה אלה העובדת הסוציאלית של הוסטל השומרים שהרחיבה את הידע על המוגבלויות השונות – ואני סקרתי בפני התלמידים את הפעילות שאנחנו עושים בתחומי החינוך, התעסוקה, הדיור והפנאי מהגיל הרך ועד גיל זיקנה. מעבר להתרמה חשוב לנו שהתלמידים יכירו ויזדהו כי בעינינו חברה חזקה היא חברה מכלילה. אנו קוראים לתושבי העיר לפתוח את הלב וגם את הארנק ולתרום למען האנשים עם הצרכים המיוחדים”.

כידוע, כמיטב המסורת, ראש העיר רחמים מלול הוא הראשון שנרתם להושיט יד לכיסו ולתרום במסגרת שבוע ההתרמה הארצי של אקי”ם, במסגרתו כל הכספים שייאספו, הינם קודש לעזרה לאנשים בעלי מוגבלות שכלית ובני משפחותיהם. את המבצע אשתקד פתח מלול יחד עם חברת המועצה ד”ר רוני באום, אשר עשתה רבות כדי להביא לשוויון מקסימלי את האוכלוסיות המיוחדות בכהונתה בקדנציה הקודמת. ראש העיר אשר שיבח את הפעילות החשובה שנעשית למתן סיוע לבעלי צרכים מיוחדים בקהילה, הדגיש כי באמצעות תרומתם המבורכת של תושבי העיר יתאפשרו פעילויות נוספות להעצמתם האישית ולשילובם בקהילה של בעלי הצרכים המיוחדים בקהילה.

אקי”ם רחובות פועלת בשיתוף פעולה עם עיריית רחובות, באמצעות אגף לשירותים חברתיים, אגף החינוך והנוער ורשת חוויות, למען אוכלוסיית המוגבלות שכלית התפתחותית ומסייעת להם ולמשפחותיהם בתחומי החינוך, הדיור, התעסוקה והשילוב באוכלוסייה. הפעילויות נערכות במטרה לקדם תכניות לשעות הפנאי, כגון מועדונים, קייטנות, פעילויות תרבות, ועוד. גם בתחום החינוך אקי”ם דואגת להעשרת תכניות בתוך מסגרות החינוך הפועלות בעיר, החל מגן לימן, דרך ביה”ס עידוד, המע”ש ועוד. עוד יצויין כי במהלך השנה האחרונה נחנך בית אקי”ם החדש ברחוב חי”ש 36 – גם שם תתקבלנה תרומות וכן באמצעות הטלפון: 08-9351962.

ראש העיר, ד”ר באום, לנצמן וחברים ביום ההתרמה השנתי (ארכיון)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן