news08.net/ads.txt

לקראת ל”ג בעומר: עיריית רחובות ממשיכה את המסורת ומכפילה את מערך חלוקת הקרשים לתושבי העיר | עוד בקישור: רשימת מגרשים מורשים לקיום מדורות

ההכנות למדורות ל”ג בעומר החלו כאשר היוזמה הגדולה ביותר, כבכל שנה, מגיעה מכיוונה של עיריית רחובות שתחלק באמצעות 30 משאיות ברחבי העיר קרשים, בכדי למגר את תופעת הגניבות מאתרי בניה לצד שמירה על שלומם של הילדים.

את היוזמה המוצלחת יזם לפני חמש שנים סגן ראש העיר לשעבר, מתן דיל, בשיתוף אגף הגנים ועיצוב הסביבה, אלא שהחל מהשנה, גם על נושא זה מופקד הסגן החדש, עו”ד יניב מרקוביץ’, מחזיק תיק חזות העיר. יתרה מכך, אם בעבר החלוקה הייתה מתבצעת במשך יומיים הרי שהשנה האגף לחזות העיר יטפל באספקת קרשים לשימוש תושבי העיר למדורות, החל ממחר (שלישי) בשעה 12:00 ובמשך שבוע – עד לשלישי הבא (מלבד שישי ושבת).

מדי יום יפרקו משאיות קרשים במגרש החול הענק הסמוך לבית הקברות ברחוב גורודסקי פינת שד’ בגין, במגרש החניה בבית העלמין מרמורק ובמגרש הפתוח מול מרכז וייסגל. כל מי שירצה להגיע ולקחת קרשים – יוכל לעשות כן בשיטת “כל הקודם – זוכה”. מעיריית רחובות מבקשים מההורים ללוות את ילדיהם למקום ולסייע להם לאסוף את הקרשים.

לדברי סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’: “מתפקידנו לשמור על המסורת ולהעניק לציבור התושבים את השירות הטוב ביותר, כולל חלוקת קרשים לל”ג בעומר. בכך אנו ממגרים את תופעת הגניבות מאתרי הבנייה ומאידך שומרים על ביטחונם של ילדי רחובות.

“מידי שנה ילדים ובני נוער מסכנים את עצמם בחיפוש אחר קרשים למדורות באמצעות כניסה לאתרי בניה, עיסוק בקרשים עם מסמרים חלודים ומעבר בכבישים מסוכנים במהלך החיפושים. לכן השנה הכפלנו את מערך הבטיחות והחלטנו לרכז את חלוקת הקרשים במקום אחד, לדאוג לאספקה שוטפת של קרשים מידי יום החל מהשעה 12:00 ובמשך שבוע ימים. עוד אציין כי ל”ג בעומר הוא חג נפלא, אך חשוב לצמצם ככל שניתן את הפגיעה בסביבה ולשמור על בעלי החיים. בהזדמנות זאת, אני קורא לתושבי העיר לקיים מדורות ביחד, על מנת להפחית ככל שניתן את זיהום האוויר”.

1-מרקו מלול
שיתוף פעולה נוסף, רחמים מלול וסגנו, עו”ד יניב מרקוביץ’

ראש העיר, רחמים מלול הוסיף:”אנו דואגים לאספקת קרשים וכן להקצאת מגרשים מותרים לקיום מדורות. אני קורא לתושבי העיר לחגוג את ל”ג בעומר באופן בטוח”.

כמו כן, עיריית רחובות מקצה מגרשים ספציפיים למדורות ל”ג בעומר. להלן רשימת המגרשים המורשים:

גבריאלוב פינת הורוביץ
גורודסקי פינת דרך בגין (בחניון הכורכר)
בן ציון פוגל פינת דובנוב (מול המגרשים)
דרך אצ“ל/המנוף
דרך הים (אחרי כיבוי אש)
אלוף פרי, חניון הכורכר (מול הספורטק)
משה סנה (בסוף הרחוב ברחבה)
חבצלת (מול המטווח)
יעקב רייפן (רחבת מגרש הספורט ברזילי)
לוי אשכול פינת הרב דוד ישראל
פדובה פינת דרך הים (מאחורי פדובה 5)
רחבת אתר הפרדסנות (דרך בגין)
שיטה מלבינה (מול אשל)
שער הגיא (מול מס‘ 8)
שמשון צור (ברחבה ליד בית העלמין)
ששת הימים/משה יתום (ברחבה)

ארגון הרופאים הווטרינרים ברשויות המקומיות: אוהבים את הכלבים שלכם? דאגו לחסן אותם!

  

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן