news08.net/ads.txt

לקראת פסח: מי יקבל כסף מהממשלה?

מיליוני שקלים יחולקו לעשרות אלפי משפחות בישראל – מדובר בתוספת של 300 ש”ח מסכום הסיוע שמקבלות מידי חודש במשך השנה
כסף

36,000 משפחות יקבלו סיוע בסך 800 ש”ח במסגרת המיזם ל’ביטחון תזונתי’ של משרד הרווחה. בכך יהנו המשפחות מתוספת של 300 ש”ח מסכום הסיוע שמקבלות מידי חודש במשך השנה.

שר הרווחה והביטחון החברתי, יעקב מרגי, החליט להגדיל את תקציב הסיוע למשפחות מוחלשות לקראת חג הפסח ב-15 מיליון שקלים. 36,000 משפחות יקבלו סיוע בסך 800 ש”ח במסגרת המיזם ל’ביטחון תזונתי’ של משרד הרווחה. כאמור, בכך יהנו אותן משפחות מתוספת של 300 ש”ח שיתווספו לסיוע בסך 500 ש”ח שהן מקבלות מידי חודש במשך השנה המורכב מ-350 ש”ח בכרטיס מגנטי נטען וסל פירות וירקות בשווי 150 ש”ח. סך התוספת – 10 מיליון ש”ח.

בנוסף, יגדיל המשרד בסך 5 מיליון שקלים את תקציב התמיכה בעמותות המזון המחלקות סלי ‘קמחא דפסחא’. סך התמיכה השנה יעמוד על 15 מיליון ש”ח, גידול של 50% משנים קודמות.

שר הרווחה והביטחון החברתי, יעקב מרגי: “אני שמח שהצלחנו לגייס תוספת משמעותית של 15 מיליון ש”ח לתקציב הסיוע עבור משפחות מוחלשות לחג הפסח. התוספת תסייע לאותן משפחות הנאנקות תחת הנטל הכבד של יוקר המחיה במשך כל השנה ובפרט לקראת חג הפסח בו ההוצאות הן גדולות. עם כניסתי לתפקיד התחייבתי כי נפעל למיגור העוני ונסייע לשכבות החלשות. חג הפסח זו ההזדמנות לדאוג לכך שאותן משפחות מוחלשות יוכלו לחגוג את חג הפסח בצורה מכובדת”.

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן